بداخلاقی‌های انتخاباتی فضای جامعه را دو قطبی می‌کند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: بداخلاقی‌های انتخاباتی و تخریب همدیگر نامزدها فضای جامعه را دو قطبی می‌کند و مردم از آن گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید ابوالحسن مهدوی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به تبلیغات انتخاباتی و حماسه جمعه آینده، اظهارداشت: نامزدهای انتخاباتی به جای تخریب، برنامه ها و فعالیت های خود را معرفی کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مردم از تخریب و توهین گلایه دارند، افزود: بداخلاقی‌های انتخاباتی و تخریب همدیگر نامزدها فضای جامعه را دو قطبی می‌کند و مردم از آن گلایه‌مند هستند.

وی ادامه داد: کاندیدها و حامیان آنان سعی در اطلاع رسانی داشته باشند و حماسه حضور را تویت کنند و نگذارند جریان های ضد انقلاب به دلیل کاهش جمعیت خوشحال بشوند.

آیت الله مهدوی به مشارکت حداکثری اشاره کرد و اذعان داشت: دشمن به دنبال یاس و ناامیدی مردم برای کاهش مشارکت در این عرصه کشور است اما ملت ایران مثل گذشته با حماسه آفرینی، دشمن را شکست می دهند.

وی یادآورشد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مورد توجه بوده و همه نسبت به آن نقش دارند.

امام جمعه موقت اصفهان به عید غدیرخم و اهمیت این واقعه اشاره کرد و اذعان داشت: در این خصوص همه نقش دارند تا پیام غدیر را به نسل های آینده منتقل کنند.

وی بر ضرورت برنامه ریزی برای گرامیداشت این مناسبت تاکید کرد و گفت: واقعه غدیر از اهمیت خاصی در دین اسلام برخوردار بوده و بی توجهی به آن سبب تسلط دشمن بر ما می شود.

آیت الله مهدوی به هفته قوه قضاییه نیز اشاره کرد و گفت: نقش دادگستری و محاکم در رفع تبعیض و دادخواست حق مظلومان مهم بوده که تلاش قضات در این خصوص مهم است.

وی یادآورشد: نوع برخورد و عملکرد دستگاه قضایی در امیدواری جامعه نقش دارد که باید مسئولان امر به آن توجه کنند.

کد خبر 1769015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha