گوهر شاد؛ جایی برای لمس عشق و زندگی

غرفه «شمیم نور» در نمایشگاه پوشاک «گوهر شاد» از پر جنب‌وجوش‌ترین مکان‌های این روزهای ارومیه به‌شمار می‌رود، در اینجا انواع بازی و مسابقه برای کودکان مهیاست و با حضور شادمانه کودکان می‌توان عشق و زندگی را لمس کرد.

خبرگزاری شبستان - آذربایجان‌غربی: نمایشگاه  پوشاک ایرانی اسلامی اصیل «گوهر شاد» یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی استان آذربایجان غربی است، که امسال سومین دوره ملی آن در ارومیه در حال برگزاری است.

باتوجه به اسم و ماهیت این نمایشگاه که در مورد پوشاک ایرانی اسلامی بوده و بیش از ۶۰ غرفه حوزه پوشاک در این نمایشگاه برپا شده است یکی از غرفه‌هایی که رنگ و بوی خاصی به نمایشگاه بخشیده غرفه «شمیم نور» است که می‌توان گفت مکانی برای لمس عشق و زندگی است.

گویی تشنه یادگیری، شنیدن، دیدن و آشنایی هستند، در این غرفه انواع بازی‌های فکری و هیجانی نه تنها برای کودکان بلکه برای نوجوانان و حتی بزرگسالان هم تدارک دیده شده است با جایزه های متنوع دخترانه.

بیشتر غرفه بوی عشق و بهشت می دهد و دخترانی که می آیند و هدیه روسری میگیرند و حتی در جوار این غرفه مکانی برای عکاسی رایگان نیز تدارک دیده شده است.

همزمان با سومین روز در این نمایشگاه کودکان جاضر دست در دست هم بازی گروهی عمو زنجیرباف را اجرا کردند که زیبایی خاصی به نمایشگاه بخشید.

گوهر شاد؛ جایی برای لمس عشق و زندگی

گوهر شاد؛ جایی برای لمس عشق و زندگی

موضوع حجاب و عفاف و زیبایی پوشش ایرانی اسلامی باید از دوران کودکی در بین فرزندان نهادینه شود و برپایی چنین نمایشگاه هایی و حضور کودکان همراه والدین می تواند در این موضوع موثر واقع شود.

و با توجه به سن و سال کودکان و شور و حالشان برپایی غرفه هایی باب میل این قشر می تواند در جذابیت موضوع موثر باشد. و علاوه بر غرفه «شمیم نور» غرفه ارگان های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، نهاد کتابخانه های عمومی استان و غرفه « کافه گفتگوی دخترانه» نیز که به همت اداره کل آموزش و پرورش استان و تشکل ها برپا شده در این نمایشگاه حضور فعال دارند و هر کدام با توجه به محوریت سازمان مربوطه در این نمایشگاه فعالیت می کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه ملی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» از ۳۰ خردادماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۵ تیرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می تواند در این بازه زمانی از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از نمایشگاه گوهرشاد بازدید کنند.

کد خبر 1769039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha