برپایی مواکب ده‌گانه هیأت رزمندگان اسلام در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

مداحی با اشاره به راه اندازی ۱۰ موکب به همت هیأت رزمندگان اسلام در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرودخوانی، اهدای هدیه به کودکان و پذیرایی و اهتمام به بزرگداشت این عید از جمله برنامه‌های این موکب‌ها است.

«علی اکبر مداحی»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت عید غدیرخم اظهار کرد: هیأت رزمندگان اسلام در جشن ده کیلومتری غدیر ۱۰ موکب در تهران برپا خواهد کرد.

مدیر ستاد مرکزی هیأت  رزمندگان اسلام بیان کرد: ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام به تمام شعبه های این هیأت در سراسر کشور ابلاغ نموده که سه ماموریت  را در برپایی جشن های غدیر مورد توجه قرار دهند، از جمله اینکه از آنها درخواست نمودیم که تمامی شعبه های هیأت های رزمندگان اسلام در شهر تهران و استانها کاروان شادی غدیر را با هدف تبیین غدیر در شهرها برپا کنند.

وی خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاههای صلواتی،سرودخوانی، هدیه به کودکان و پذیرایی و اهتمام به بزرگداشت این عید از جمله برنامه های مورد توجه در موکب های غدیر است. از طرفی این کاروان‌ها با هدف تبیین خطبه غدیر و انتقال پیام آن به اقشار مردم بالاخص نسل نوجوان، ترویج شادی در روز عید سعید غدیر خم (عیدالله اکبر) و توزیع اطعام در مناطق فقیرنشین و پذیرایی را مورد توجه قرار می دهند.

مداحی با اشاره به اینکه کاروان شادی غدیر از سال ۹۵ با ۱۱۰ کاروان فعالیت خود را آغاز نمود، تصریح کرد: خوشبختانه با تبلیغات و فرهنگسازی های صورت گرفته در سالهای گذشته این کاروان در مراسم جشن عید غدیر سال گذشته  ۲۵۰۰ کاروان شادی غدیر در سراسر کشور افزایش یافت.

کد خبر 1769170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha