نقش بی‌نظیر اهالی مسجد و هیأتی‌ها در گرم کردن تنور انتخابات

یک مداح اهل‌بیت(ع) با اشاره به نقش تاثیرگذار مداحان و اهل منبر در هدایت مردم برای انتخاب اصلح، گفت: اهالی مسجد و هیأتی‌ها نیز در گرم کردن تنور انتخابات نقش مهی دارند و باید برای رونق حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

«صادق آهنگران»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه جامعه مداحان و خطبا از گروه‌های تاثیرگذار در جامعه محسوب می شوند، اظهار کرد: خطبا و مداحان در این برهه و مقطع حساس کشور در هدایت مردم  برای انتخاب اصلح بدون تعیین مصداق می توانند تاثیرگذاری عمیق داشته باشند.

این مداح اهل بیت(ع) بیان کرد: مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرده اند، این یعنی اصل مشارکت مردم  در انتخابات مهم است و در حال حاضر هم شاهد هستیم که همه مداحان و سخنرانان برای ترغیب مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی پای کار هستند.

وی با اشاره به تقش مساجد و هیأتی ها در گرم کردن تنور انتخابات، گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که اهالی مسجد در بستر فضای مجازی اقدامات موثری برای جلب مشارکت حداکثری مردم انجام می دهند که در گسترش شور انتخابات موثر بوده است.

 آهنگران تأکید کرد: در انتخابات‌ هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد،  نشانه آگاهی بیشتر جامعه است و در این میان سخنرانان و مداحان می توانند آگاهی و بصیرت افزایی ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر 1769244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha