دقت در انتخاب اصلح، کمک به پیشرفت کشور است

امام جمعه کرمان با تاکید بر اهمیت انتخاب اصلح برای ریاست‌جمهوری گفت: هر چه در انتخاب اصلح دقت بیشتری شود کمک بیشتری به پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، یکشنبه( ۳ تیر) در جلسه شورای اداری استان با تبریک دهه امامت و ولایت؛ اهمیت جایگاه غدیر را به دلیل جنبه هدایتی و امتداد جایگاه رسالت و نبوت دانست و افزود: جایگاه حقوقی امامت و رسالت آنقدر مهم است که انبیای الهی و ائمه در طول تاریخ شخصیت حقیقی را فدای شخصیت حقوقی ایشان شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: غدیر؛ عاشورا، اربعین و همه حرکت‌های حول محور امام جامعه در انسان ۲۵۰ ساله را رقم زد و مهمترین حادثه پس از نبوت و به نص صریح قرآن، تکمیل‌کننده آن است.
وی سپس با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه؛ اظهار کرد: انتخابات را ساختاری افتخارآمیز، مطمئن، قانونمند و با برنامه است و هنگامی که راس دستگاه اجرایی کشور و تعدادی از عزیزان شربت شهادت می‌نوشند؛ علیرغم فراخوان دشمن در ساعات نخست تلخ حادثه اما کشور در امنیت و آرامش و کارها بدون وقفه پیش رفت و دولت آماده برگزاری انتخابات در موعد مقرر شد.
امام جمعه کرمان این ثبات را حاکی از استحکام نظام و قانون اساسی و ساختارهای نظام دانست و تاکید کرد: مشارکت حرف اول را در هدف‌گذاری مسئولان کشور می‌زند.
وی با تاکید بر انتخابات مومنانه؛ انتخاب متکی به آراء مردم را افتخار جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه مشارکت حداکثری هدف اول جریان‌های سیاسی و شخصیت‌های متنفذ است؛ گفت: کسی باید رئیس جمهور شود که صلاحیت و قابلیت بالایی داشته باشد و در عرصه‌های مختلف کشور ماموریت رئیس جمهوری را به بهترین وجه انجام دهد.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: تشخیص قوی‌تر، لایق‌تر و شایسته‌تر به عهده مردم است تا با بینش و مشورت پای صنوق رأی حاضر شوند و توصیه این است هر چه در انتخاب اصلح دقت بیشتری شود کمک بیشتری به پیشرفت کشور است لذا فردی که مؤمن‌تر، قوی‌تر، انقلابی‌تر، جهادی‌تر، باسابقه‌تر و تسلط بیشتر بر کشور است، انتخاب شود و کسی که حرکت دولت شهید رئیسی را بهتر ادامه دهد.

کد خبر 1769273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha