انجام ۳ هزار بازرسی از واحدهای صنفی در خراسان جنوبی

حسینی گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۳۶ مورد بازدید از واحدهای صنفی انجام شده و در همین راستا ۱۲۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید مجتبی حسینی صبح امروز یکشنبه (۳ تیر) در کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۵۶۵ تن برنج هندی و ۲ هزار و ۹۵ تن شکر در استان جذب و توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۷۰ تن گوشت گوساله منجمد در استان جذب شده و ۳۰ تن هم‌ مجوز گرفته‌ایم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: در خرداد ماه امسال سه میلیون و ۳۱۹ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده و تا مردادماه در تامین گوشت مرغ مشکلی نداریم.

حسینی  از جذب ۱۸۴ تن مرغ و درخواست جذب ۷۴ تن مرغ در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۳۶ مورد بازدید از واحدهای صنفی انجام شده و در همین راستا ۱۲۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: میزان بازرسی‌ها نسبت به سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته است.
 

میثم پیشدادیان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: ۱۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان در سال جاری خرید تضمینی شده‌ که نسبت به مدت مشابه سال افزایش داشته است.

وی با اشاره به موجودی ۳۸ هزار تن گندم در استان، تصریح کرد: در حال حاضر گندم برای مصرف پنج ماه آینده استان موجود است و همچنین ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن خرید و حمل گندم را در برنامه داریم.

علی سرگلزایی- معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری ۴ هزار و ۲۰۵ مورد بازرسی از سطح بازار استان انجام شده است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا ۲۲۷ پرونده تخلف با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال تشکیل شده است.

سرگلزایی تأکید کرد: رصد و نظارت بر خدمات دولتی علاوه بر خدمات صنفی استان در حال انجام است.

کد خبر 1769276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha