برگزاری جشن نوای غدیر با سبک و سیاق شرق مازندران

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با همکاری رخی از دستگاه‌های متولی فرهنگ جشن نوای غدیر با سبک و سیاق شرق مازندران برگزار کرد تا در راستای نهادینه کردن فرهنگ اصیل گام بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، جشن نوای غدیر به سبک و سیاق شرق مازندران در سالن امیرالمؤمنین(ع) ارشاد نکا با گرامیداشت منقبت خوان مرحوم براتعلی زابلستانی با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی_ نماینده ولی‌فقیه در مازندران، حجت الاسلام ابراهیم مسوول بنیاد غدیر در مازندران، آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و علوی معاون‌مدیر کل، یدالهی رئیس ارشاد، نجفی فرمانده سپاه نکا و جمعی از مسوولان و مردم و مداحان شامگاه یکشنبه(۳تیر) برگزار شد.

مجتبی یدالهی رئیس ارشاد نکا در این‌مراسم، غدیر را ولادت ولایت اینست و گفت: ایام غدیر را پیش رو داریم که باید در بزرگداشت آن تلاش شود.

وی افزود: جشن ما مقدمه ای برای جشنواره منقبت خوانی در شرق مازندران است که از پورغلامی اهل بیت براتعلی زابلستان یاد کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا یادآور شد: مرحوم زابلستانی صدایش در محافل شادی می پیچید و می درخشید که سبک‌خاصی در منقبت خوانی داشتند و شاگردانش آن را ادامه دادند.

در این‌مراسم منقبت خوانی برگزار و از مداحان برگزار شد.

کد خبر 1769397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha