بیش از دو هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع خواهد شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه های مساجد پخت و سپس در بین خانواده های نیازمند در مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت:  ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه های مساجد پخت و سپس در بین خانواده های نیازمند در مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه در راستای ترویج فرهنگ اطعام دهی در عید غدیر و کمک به نیازمندان انجام شد، افزود: عید غدیر، عید ولایت و امامت حضرت علی (ع) و روزی برای ترویج فرهنگ ایثار و کمک به نیازمندان است.

رضایی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همواره در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی، اقدام به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی می کنند که پخت و توزیع غذای نذری و اجرای سرود از برنامه های جنبی این ایام است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای اجرای طرح «چله خدمت» و با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همچنین، کمک به نیازمندان در این ایام مبارک انجام میشود.

رضایی همچنین از همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان در اجرای این طرح قدردانی کرد.

وی گفت: جشن میلاد امیرالمومنین (ع)، ضیافت علوی و پخت میلیونی غذای متبرک در عید غدیر برگرفته از روایت امام رضا (ع) در تکریم و تأیید سنت اطعام است و وجود مقدس امام مجتبی (ع) نیز هر ساله در روز عید غدیر این سنت‌ها را برپا می‌کردند و شیعیان بر سر سفره غدیر می‌نشستند.

بیش از دو هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع خواهد شد

کد خبر 1769637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha