مشارکت ۲۰۰ موکب در مهمانی بزرگ غدیر خراسان جنوبی

قناعت با اشاره به ۲۰۰ موکب برای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در مرکز خراسان جنوبی برپا شده است، گفت: همه این‌ها به صورت خودجوش در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که جای خداقوت و قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت شب سه‌شنبه (۵ تیر) در جمع مردم در بوستان شهدای گمنام اظهار کرد: برنامه‌های شبیه مهمانی غدیر در مرکز استان را سال‌های قبل در شهرستان‌ها داشته‌ایم و مردم و نیروهای جهادی مخلصانه پای کار آمدند.

وی افزود: امسال برای اولین بار میهمانی کیلومتری غدیر از میدان قدس تا میدان جانبازان و بوستان شهدای گمنام صورت گرفت و چقدر زیبا و جالب شاهد حضور انبوه مردم عزیز در این میهمانی هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ۲۰۰ موکب برای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در مرکز استان برپا شده است، تصریح کرد: همه این‌ها به صورت خودجوش در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که جای خداقوت و قدردانی دارد.

قناعت در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، گفت: خراسان جنوبی‌ها از اول انقلاب تاکنون درصد مشارکت آنان در انتخابات‌ها بالا است و در همین انتخابات ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ از لحاظ درصد مشارکت در بین ۳۱ استان کشور رتبه دوم را کسب کرد.

وی تأکید کرد: امیدواریم مردم استان در جمعه هشتم تیرماه با حضور پرشور خود حماسه بزرگ دیگری را خلق کنند تا خراسان جنوبی همچنان رتبه اول و دوم خود به لحاظ درصد مشارکت در انتخابات را حفظ کنند.

استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت انتخاب اصلح تأکید کرد و افزود: امروز رهبر معظم انقلاب فرمودند به کسانی که دل در گرو امریکا و خارج از مرزها دارند رأی ندهید به کسانی که مثل شهید رئیسی به ظرفیت‌های داخل تکیه دارند، رأی دهید.

قناعت بیان کرد: قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران اختیارات و ظرفیت‌های فراوانی را برای رئیس جمهور کشور مشخص کرده است و یک انسان کاربلد و دلسوز و دارای کارنامه درخشان می‌خواهد که از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کند و به نفع نظام  مردم باشد.

وی افزود: خوشبختانه در طول ۳۲ ماه دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی در عرصه‌های بین‌المللی بودیم؛ ما با دنیا قهر نیستیم اگر با امریکا ارتباط نداریم بحث ارتباط دولت با دولت مطرح است آنها ارتباط خود را قطع کردند لذا بیایند خسارت‌های خود را جبران کنند بعد می‌شود ارتباط برقرار کرد.

استاندار در ادامه گفت: هم اکنون بخش‌های خصوصی ایران و امریکا در حوزه اقتصادی و فنی با همدیگر ارتباط دارند و تنها کشوری که ارتباط به صورت مطلق قطع است رژیم اشغالگر و جعلی و کودکش صهیونیستی است.

قناعت بیان کرد: ۴۵ سال مردم ایران گفتند که رژیم اسرائیل غاصب و جعلی است و اکنون صدای شما به گوش جهانیان رسید و حتی اروپاییان در حال قطع ارتباط با اسرائیل هستند و طبق وعده‌ای که رهبر معظم انقلاب دادند در آینده نزدیک شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی و اسرائیل خواهیم بود.

وی افزود: ان‌شاءالله همه در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و حماسه بزرگی را خلق می‌کنیم که دل رهبر معظم انقلاب و نیروهای انقلابی خانواده شهدا شاد شود و این ریل‌گذاری خدمت و کار و جهادی که دولت شهید آیت الله رئیسی ایجاد کرد، همین روند ادامه پیدا کند.

کد خبر 1769703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha