شبستان گزارش می‌دهد

مشهد؛ آخرین مصاف کاندیداهای ریاست‌جمهوری

تغییر محل تجمع، چالشی ناگهانی برای ستاد جلیلی
مشهد؛ آخرین مصاف کاندیداهای ریاست‌جمهوری

با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی، امروز چهارشنبه مشهد میزبان ۳ نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری‌ست و در هرحالی که روزهاست ستاد جلیلی، عرصه میدان شهدا را برای تجمع اعلام کرده بود در اتفاقی غیر منتظره محل اجتماع طرفداران جلیلی تغییر کرده است.

خبرگزاری شبستان مشهد | چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در حالی به ساعات پایانی خود میرسد که تب و تاب انتخاب اصلح این روزها به خصوص در اردوگاه اصولگرایی به اوج خود رسیده و شور و نشاط خاصی بر شهرهای مختلف کشور، از جمله مشهد مقدس حاکم است. اما امروز، چهارشنبه، ششم تیرماه، مشهد مقدس در کانون توجهات قرار می‌گیرد چراکه میزبان ۳ نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری، یعنی آقایان "مسعود پزشکیان"، "محمدباقر قالیباف" و "سعید جلیلی" است.

براساس اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، اولین تجمع انتخاباتی را حامیان مسعود پزشکیان، ساعت ۹ صبح و در سالن شهید بهشتی داشته اند و هم اکنون این مراسم در حال برگزاری است. پزشکیان پس از ورود به مشهد ابتدا به حرم مطهر مشرف شده و ضمن زیارت بارگاه منور رضوی بر سر مزار شهید رئیسی نیز حاضر شده است. 

مشهد؛ آخرین مصاف کاندیداهای انتخاباتی/ تغییر محل تجمع، چالشی ناگهانی برای ستاد جلیلی

تصویری از اجتماع طرفداران پزشکیان در مشهد

قالیبافی ها نیز ساعت ۱۹ در سالن شهید بهشتی تجمع انتخاباتی برگزار خواهند کرد.

اما ماجرا برای سعید جلیلی کمی با حاشیه همراه بود. پیش از این اعلام شده بود که جلیلی ساعت ۱۷ در عرصه میدان شهدا قرار انتخاباتی خود را با دوستدارانش برگزار می کند ولی با اتفاقی ناگهانی محل تجمع عوض شد.

مصطفی باقرزاده، مسئول هماهنگی ستادهای مردمی جلیلی در خراسان‌رضوی ساعتی پیش در اطلاعیه ای که برای رسانه ها ارسال کرد گفت: با وجود مجوز شورای تأمین در روزهای سوم و چهارم تیرماه مبنی بر برگزاری اجتماع دکتر جلیلی در عرصه میدان شهدا، وزارت کشور طی نامه‌ای دیرهنگام و پس از اطلاع‌‎رسانی و تبلیغات محیطی ستاد دکتر جلیلی برای برگزاری اجتماع در آن مکان با برگزاری اجتماع در محیط باز و غیرمحصور مخالفت کرد.

وی ادامه داد: ستاد دکتر جلیلی در مشهد پس از اطلاع از موضوع و طی پیگیری‌های حقوقی مکرر از تهران، با توجه به برگزاری مراسم اجتماع در میدان امام‌حسین‌(ع) تهران و میدان‌های غیرمحصور دیگر، خواستار برخورد یکسان در مشهد شد، اما متأسفانه دستگاه‌های مسئول با این درخواست مخالفت کردند.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی جلیلی در خراسان‌رضوی بیان کرد: به اطلاع می‌رساند مراسم دیدار مردم مشهد با دکتر سعید جلیلی در ورزشگاه بزرگ تختی در ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد.

حالا ستاد جلیلی در مشهد به سختی در حال تلاش است تا این تغییر ناگهانی را به اطلاع طرفداران خود برساند.

پایان پیام/

کد خبر 1769771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha