انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با مشارکت حداکثری و بر مدار قانون برگزار می شود

نظری گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باید با مشارکت حداکثری و بر مدار قانون برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری  شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، صبح امروز (۶ تیر) در نشست ستاد انتخاباتی استان مرکزی، ضمن تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری، گفت: همه نامزدهای انتخاباتی باید در مسیر ولایت گام بردارند چرا که ولایت برای ما طراز است و همه باید با حرکت در مسیر ولایت برای حفظ آرمان‌های نظام تلاش کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، افزود: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک‌ انتخابات فشرده و منحصر به فرد است، که باید با روش تعاملی و حرکت بر مدار قانون برگزار شود.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده و برگزاری انتخابات زودهنگام اضافه کرد: برخی از اعضای ستاد در راستای افزایش مشارکت تلاش های گسترده ای داشته و به صورت جهادی در صحنه حاضر هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام سناریوها برای برگزاری انتخابات امن فراهم شده است، اظهار داشت: مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد و امکان تامین نیروی انتظامی و نیروی امنیتی وجود دارد.

نظری با تاکید بر اینکه، همه ظرفیت‌های استان باید برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و برگزاری انتخابات سالم پای کار باشد، بیان کرد: با توجه به تاکید رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر سلامت انتخابات، هدف ما برگزاری انتخابات سالم بدون جانبداری از هر فردی است؛ در این راستا فرمانداران بر دستگاه‌های اجرایی نظارت کامل دارند.

وی برگزاری انتخابات سالم و با امنیت کامل را امری ضروری دانست و ادامه داد: در حال حاضر روسای ادارات، بخشداران و فرمانداران باید برگزاری انتخابات سالم را مد نظر قرار دهند و نباید ناخواسته وارد جریانی شوند که همه زحمات هدر برود.

کد خبر 1769784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha