دشمن با ابزار «حجاب» خانواده ما را نشانه گرفته است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی گفت: دشمن روی نقطه قوت ما یعنی حجاب تمرکز کرده و در صدد است که این را به سمت ضعف بکشاند و به تبع آن خانواده ها را به سمتی بکشاند که با مشکل مواجه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر جوانبخت، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: موضوع حجاب یک مسئله قانونی و شرعی است و جدا از مسائل دینی و شرعی در موضوعات اجتماعی نیز تاثیر مهمی دارد.

وی افزود: رعایت حجاب اسلامی مختصص بانوان نیست بلکه نسبت به آقایون نیز این موضوع مهم بوده و قطعا سلامت روحی و روانی در مسئله حجاب و عفاف برای خانواده تاثیر مهمی دارد و مردم هم معتقد به این موضوع  هستند ولی متاسفانه سیاست های غلط استکبار جهانی انگلیس این مسئله را نحت تاثیر قرار داده است.

حجت الاسلام جوانبخت با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «چادر حجاب برتر است»، گفت: دشمن روی  نقطه قوت ما یعنی حجاب تمرکز کرده و در صدد است که این را به سمت ضعف بکشاند و به تبع آن خانواده ها را به سمتی بکشاند که با مشکل مواجه کنند و این اقدامات مهم نمایشگاهی می توانند تاثیرات مهمی در این موضوعات داشته باشد.

وی با اشاره به تاثیرات این نمایشگاه گفت: مسئله اول بحث تبلیغ حجاب است که این نمایشگاه ها باعث می شود که تبلیغ فقط لسانی نباشد مسئله بعدی اشتغال زایی غرفه داران است و بحث تخفیفاتی هم که اتفاق می افتد این مکان ها بهترین جا برای خرید هستند و همچنین برای خانواده‌ها فرصتی است که همدیگر را ببیند و موضوع بعدی عدم پراکندگی محصولات حجاب و عفاف بوده که تمرکز غرفه داران در این مکان و تنوع محصولاتی مسئله مهمی برای خرید است.

این مسئول ادامه داد: باید این نمایشگاه ها دنباله‌دار باشد و به فصل و زمان خاصی محدود نباشد و متاسفانه در استان  در تولید محصولات متنوع با مشکل مواجه هستیم که باید تقویت شود.

کد خبر 1769802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha