حجاب الاسلام عدیده تاکید کرد:

خانواده مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

همایش سیاسی خانواده‌ های کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق درمشهد برگزار شد
خانواده مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش خانواده را مهمترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه برشمرد و بیان کرد: باور عفت دینی و حجاب اسلامی باید از درون خانواده و از سوی اعضای آن به نسل آینده آموزش داده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام محمد عدیده در همایش سیاسی خانواده‌ های کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق که صبح امروز دوشنبه(۴تیرماه) در این پایگاه برگزار شد، بر نقش مهم خانواده‌ ها در ترویج ارزش‌ های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: ارزش‌ ها و باور های فرهنگی از طریق خانواده به نسل‌ های آینده منتقل می‌شود و خانواده نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت افراد دارد.

وی با اشاره به چالش‌ های پیش روی خانواده در جامعه، افزود: امروزه خانواده‌ ها با مشکلات و مسائلی گوناگونی روبرو هستند که می‌تواند بنیان خانواده را سست کند و باید با آگاه سازی بموقع، از این اتفاقات جلوگیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با تاکید بر ضرورت حمایت از خانواده‌ ها در تمامی زمینه ها، تصریح کرد: باید با اتخاذ سیاست‌ های حمایتی و برنامه‌ ریزی‌ های مناسب، زمینه را برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده فراهم کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش تداوم برگزاری این همایش ها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن با ماهیت خاص خود، قصد دارد از هر راهی که شده به ما صدمه بزند و مملکت ما به سبب داشتن افراد با بصیرت همانند خدمتگزاران نظام، آسیب نخواهد دید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده خانواده را مهم‌ ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه برشمرد و بیان کرد: باور عفت دینی و حجاب اسلامی باید از درون خانواده و از سوی اعضای آن به نسل آینده آموزش داده شود.

در پایان از خانواده‌ های نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدایای تجدید بعمل آمد.

پایان پیام/

کد خبر 1769486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha