بیرجندی‌ها برای رأی دادن به صف شدند

با به صدا درآمدن زنگ شروع رای‌گیری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مردم این استان در همان ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

خبرگزاری شبستان-خراسان جنوبی، زهرا مهرور؛ انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به علت حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیات همراه و شهادت آنها که در آخرین روزهای اردیبهشت سال جاری به وقوع پیوست زودتر از موعد در حال برگزاری است.

امروز حماسه دوم پس از تشییع شهدای خدمت، انتخابات ریاست جمهوری است که میدان دیگری برای افتخارآفرینی پیش‌روی ملت ایران قرار داده است، میدانی که اتحاد و همدلی با مشارکت بالای مردم باید در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته شود.

حضور میدانی در شعبات متعدد اخذ رای در بیرجند و سایر شهرستان‌ها حکایت از حضور پررنگ مردم در هوای گرم تابستانی دارد که حتی برخی از ساعت ۷:۳۰ صبح در محل رای‌گیری حاضر شدند.

بیرجندی‌ها برای رأی دادن به صف شدند

در این بین مساجد و مدارس محل شعب اخذ رأی در خراسان جنوبی مملو از حضور مردمی ولایتمدار است که آمده‌اند تا به تبعیت از رهبر معظم انقلاب در اولین ساعات اخذ رای آرای خود را به نفع اصلح‌ترین فرد به صندوق‌ها بریزند.

نقش موثر مردم در انتخابات‌ و مهر تایید بر تداوم خدمات افراد اصلح

محمد یزدانی یکی از شهروندان بیرجندی که در شعبه مستقر در مدرسه رجایی بیرجند برای رأی دادن حضور یافته است در گفتگو با خبرنگار شبستان می‌گوید: امروز آنچه نقش اساسی در درمان کاستی‌ها و مشکلات کشور دارد، نقش موثر و پررنگ و هوشمندانه مردم در انتخابات‌ و مهر تایید بر تداوم خدمات افراد صالح و اصلح مانند شهید رئیسی است که سابقه فعالیت‌هایش خدمت خالصانه و صادقانه به مردم را تداعی می‌کند.

وی ادامه می‌دهد: سرنوشت کشور به انتخابات گره‌خورده و انتخاب نامزد اصلح، بدون شک ما را به عقب برنخواهد گرداند.

زنان و مردان غیور دیار خاوران امروز به صف شدند تا نمایشی از دلبستگی خود را به نظم و وفاداری به انقلاب به نمایش گذاشته و ثابت کنند که بعد از گذشت ۴۵ سال در پای دستاوردهای انقلاب اسلامی حاضر و مهیا هستند.

بیرجندی‌ها برای رأی دادن به صف شدند

امروز یکی از گرم‌ترین روزهای تیرماه با مشارکت مردم به به باشکوه‌ترین حماسه سال تبدیل خواهد شد تا آحاد جامعه با آرای خود ثابت کنند که این انقلاب زنده است و به رغم همه شیطنت‌های دشمنان در ایجاد تردید و باور برای تحریم انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

مشارکتی حداکثری برای شادی دوستان نظام اسلامی

خانم یوسفی، معلم بازنشسته ۶۵ ساله است که با دخترش جوانش در همان ساعات اولیه برای رأی دادن به شعبه مسجد توحید آمده، در گفتگو با خبرنگار شبستان می‌گوید: همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کردند حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی و حماسه‌آفرینی آنها علاوه بر اینکه چشم طمع دشمنان به این کشور را می‌بندد، موجب شادی دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

آری مردم خونگرم دیار کویر با قوت و قدرت در پای صندوق‌های رأی گردهم آمدند تا باری دیگر پیروزی امت اسلامی را بر نظام تفکر غرب و شیطانی نشان دهند.

مردم مبارز و فرهیخته ایران اسلامی دیگر بار دشمن را در برابر عظمت خود تحقیر خواهند کرد و وفاداری خود به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیش چشم دوست و دشمن قرار می‌دهند. مردم، بار دیگر دوستان را خوشحال و دشمن را ناامید می‌کنند و مردم‌سالاری دینی را به جهان نشان خواهند داد.

این استان همواره در انتخابات مختلف به لحاظ مشارکت انتخاباتی پیشتاز بوده و رتبه‌های اول یا دوم را به خود اختصاص داده است به طوری که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت ۶۳.۸۸ درصدی به فاصله کم بعد از استان کهگیلویه و بویراحمد دوم شد.

همچنین خراسان جنوبی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری (۱۴۰۰) با درصد مشارکت ۷۴.۳۸ رتبه اول را در کشور از آن خود کرد.

کد خبر 1769864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha