جلیلی: تا آخر هستم

سعید جلیلی گفت: ما هستیم و تا آخر می‌مانیم و با قدرت ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سعید جلیلی عصر امروز چهارشنبه (۶تیرماه) در جمع هوادارانش در ورزشگاه تختی مشهد اظهار کرد:  امروز ملت ۴۵ سال یک راه پر فراتز و نشیب را طی کرده و دوباره در آستانه یک انتخاب است. هنر ملت این بوده که در این سالها با انقلاب اسلامی یک انتخاب بزرگ کرد و ملت ما اسلام را برای سعادت دنیا و اخرت برگزید.  

وی با بیان اینکه نباید به حداقل اکتفا کرد باید به قله نگریست گفت: مدعیان رفع تحریم خودشان تحریم شدند؛ حتی سفر میرفتند به هواپیمایشان سوخت نمی‌دادند!

جلیلی: تاآخر هستم/ نباید به حداقل‌ها اکتفا کرد، باید به قله نگریست

 کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شهید رئیسی حرکتی را آغاز کرد که راهبرد فشار حداکثری را شکست داد. ۸ سال مسیری که طی شد، رشد اقتصاد کشور منفی یا صفر را به همراه داشت.

 وی تصریح کرد: امروز دوباره مدعی شده اند ملت باید این انتخاب را کند که آیا دوباره رشد اقتصادی صفر و منفی شود؟و دوباره بخواهد مسیری طی شود که وقتی بگوییم چرا اینطور شد؟ بگویند فلان فرد در فلان کشور سر کار آمد و نتوانستیم و کشور را معطل کنند یا راه شهید رئیسی ادامه یابد.

جلیلی تاکید کرد: شهید رییسی عزیز به اتکای شما ملت حرکتی را شروع کرد که هنوز چند ماه نگذشته بود یک مقام رسمی آمریکا گفت راهبرد فشار حداکثری شکست فاحش خورد.

جلیلی: تاآخر هستم/ نباید به حداقل‌ها اکتفا کرد، باید به قله نگریست

جلیلی عنوان کرد: همین دانشگاه مشهد این ظرفیت را دارد که در عرصه جهش کشور نقش داشته باشد قرار است ۵ سال آینده رشد ۸ درصدی داشته باشد نقش ایفا کند و نه تنها دانشجویان ما به خارج بروند بلکه آنهایی که رفته اند دوباره به کشور برگردند و نقش ایفا کنند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: روز جمعه که انتخابات است این جنبش بزرگ و حرکت ملت ایران باید بلافاصله شروع شود.
 
وی گفت: وقتی مردم بیایند پای کار و حجت را تمام کنند آن موقع چه کسی می تواند از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند؟ 

جلیلی: تاآخر هستم/ نباید به حداقل‌ها اکتفا کرد، باید به قله نگریست

جلیلی مجدد با رد احتمال کناره گیری تاکید کرد: ما هستیم و تا آخر می میمانیم و با قدرت ادامه می دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: شهدای هسته ای ما را وارد ۸ کشور دنیا در زمینه هسته ای کردند و ما را به موفقیت های بزرگ در دنیا رساندند.

وی افزود: به مدد دانشمندان در نقطه ای هستیم که در فناوری ها نه تنها دچار غفلت تاریخی نیستیم بلکه با قدرت جوانان می توانیم پیشرفت کنیم  و در رده قدرت های اول جهان قرار بگیریم.

سلفی یادگاری جلیلی

در پایان مراسم، جلیلی با حضور اعضای شورای مرکزی ستادش بر روی استیج، با هواداران و همشهریانش عکس یادگاری گرفت.

جلیلی: تاآخر هستم/ نباید به حداقل‌ها اکتفا کرد، باید به قله نگریست

پایان پیام/

کد خبر 1769881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha