همایش رای اولی‌ها در شهرستان زرندیه برگزار شد

همایش بزرگ رای اولی ها در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام محمدمهدی سپهر معاون سیاسی پژوهشگاه امام صادق (ع) امروز در همایش رای اولی ها که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و کانون بسیج فرهنگیان زرندیه در سالن امیرالمومنین آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، گفت: رایِ رای اولی ها، رای تغییر و امید است و حضور و مشارکت شما جوانان در این عرصه سیاسی خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

معاون سیاسی پژوهشگاه امام صادق (ع) با تاکید بر اینکه یکی از آراء اثرگذار در نتایج انتخابات رای، رای اولی ها است، افزود: دشمنان امروز نسل جوان و نوجوان ما راه هدف قرار داده اند و حضور و مشارکت رای اولی ها مشت محکمی بر دهان آنان است.

وی اضافه کرد: رایِ رای اولی ها را رای امید است، امید به آینده نظام، امید به آینده درخشان ایران اسلامی و فتح قله های موفقیت.

این مقام مسئول ادامه داد: شما استقلال رای دارید که این استقلال بسیار مهم است و باید آگاهانه و هوشمندانه باشد، شما عزیزان با مشارکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه، آینده درخشانی را برای خود و نظام رقم می زنند.

معاون سیاسی پژوهشگاه امام صادق (ع) رجوع به افراد آگاه برای ارتقای آگاهی و دانش سیاسی رای اولی ها را ضروری دانست و ادامه داد: این مهم از ملزومات انتخابی آگاهانه  است.

حجت الاسلام سپهر خاطر نشان کرد: دشمنان همواره برای کاهش مشارکت، حداکثر تلاش خود را انجام داده و مردم ایران بار دیگر با مشارکت حداکثری خود ضمن افزایش اقتدار و امنیت کشور، تمام نقشه های آنها را نقش بر آب می کنند.

کد خبر 1769944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha