آیت الله رییسی جایگاه ایران را در جهان تثبت کرد

استاندار خراسان شمالی گفت: آیت الله رییسی جایگاه ایران را در جهان تثبت و ایران در دوره رییس جمهور شهید جایگاه خود را در بین کشورهای جهان پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد پنجشنبه در مراسم اربعین شهدای خدمت و سالروز شهادت آیت االه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان اظهار کرد: اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گری، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های شهید رئیسی بود که ماحصل خوبی در جامعه داشت.

وی افزود: شهید رئیسی با عملکرد خود شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح را به همه نشان داد رئیس جمهور آینده باید بتواند این شاخص‌ها را در خود تقویت و در امور اجرایی کشور به کار بگیرد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه خستگی ناپذیری شهید رئیسی وی را به رئیس جمهور میدانی و نه رئیس جمهور پشت میزنشین تبدیل کرده بود اضافه کرد: ملت ایران از رئیس جمهور آینده این کشور انتظار دارد همچون شهید رئیسی برای اقتدار و پیشرفت کشور با تمام توان تلاش کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تشییع شهید رئیسی صحنه قدردانی ملت از این مسؤول خدمتگزار بود ادامه داد: مردم در تشییع پیکر شهید جمهور و شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که قدردان مسؤولان صادق و خدمتگزار خود تحت هر شرایطی هستند.

حسین نژاد در ادامه با اشاره بر حضور پر رنگ مردم در انتخابات پیش رو گفت: ملت ایران در عرصه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام و مسؤولان خود بودند و امیدواریم با حضور پر رنگ خود در انتخابات پیش رو بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم.

شهید رییسی مرد مقاومت بود

نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله رییسی مرد مقاومت و سازش بود و مردانه ایستاد و مورد محبوب و تجلیل مردم ایران قرار گرفت.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی اظهارکرد: شهید رییسی سعه صدر داشت و مخالفت ها را تحمل کرد با عزم استوار، پشتکار و جدیت کارها را با موفقیت پیش برد.

وی با اشاره به ویژگی ها آیت الله بهشتی افزود: ایشان عالمی فرزانه، دوراندیش، تیزبین، صادق و بااخلاص بود که عمر گرانبهایش را برای پیشبرد فرهنگ صحیح و واقعی اسلام صرف کرد.

نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: بهشتی با پیروزی انقلاب اسلامی، همه هم و غم خود را برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی صرف کرد، با کجرویها مبارزه کرد، آماج حملات دشمنی دشمنان دانا و دوستان نادان قرار گرفت و به شهادت رسید.

مراسم اربعین شهدای خدمت و سالروز شهادت آیت االه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

کد خبر 1770012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha