خیزش مازندرانی ها برای ثبت حضور

مشارکت توام با شکوه همدلی و ایران دوستی
خیزش مازندرانی ها برای ثبت حضور

فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان مازندران همزمان با کل کشور از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد.  

خبرگزاری شبستان_استان‌مازندران_مریم نظری/ فرایند رأی گیری در استان مازندران از ساعت ۸ صبح با استقرار عوامل اجرایی شعب و دست‌اندرکاران انتخابات، شروع شد و هم اکنون مردم مازندران از شرق تا غرب این استان در شعب مختلف در حال رأی دادن هستند.
امروز ۸ تیر ماه ۱۴۰۳، روز حماسه و افتخار دیگری برای مردم مازندران در کنار آحاد ملت ایران اسلامی است تا  با خلق حماسه سیاسی و حضور گسترده در انتخابات، افتخار و عزت ملی را به گوش جهانیان برسانند.
امروز روز بزرگی برای ملت‌ماست تا با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب نهمین رئیس جمهور ایدان اسلامی، یکبار دیگر افتخار آفرینی کرده و بیعت دوباره خود با ولایت و شهدا را له رخ جهانیان بکشانند.
با توجه به‌ بروز حادثه غم انگیز شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید کشورمان کشورمان همراهان و دولتمردان شهید،   مقرر شد تا براساس قانون اساسی با فوریت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شود و با تایید صلاحیت ها دو هفته نفس گیر تبلیغات انتخاباتی برای ۶ کاندیدا را پشت سر گذاشتیم  و با توجه له اینکه در ادامه راه، قاضی زاده هاشمی و زاکانی انصراف داده و از گردونه انتخابات خارج شدند، امروز  همه ما همگام با ملت ایران با انتخاب یک نفر از بین ۴ کاندیدای باقیمانده پزشکیان، جلیلی، قالیباف و پورمحمدی، عزت ملی به رخ جهانیان نشان می دهیم.
مردم دیار علویان امروز همانند کل کشور از ساعات اولیه روز جمعه پای صندوق های رای حاضر شده اند و رای خود را به صندوق می اندازند.
مازندران با آماده باش کامل نیروها و تجهیز ات و امکانات وارد انتخابات شد و این فرآیند مهم با تلاش نیروهای اجرایی، نظارتی و امنیتی در سلامت کامل و با نشاط و شور مردمی در حال برگزاری است.

بیش از ۲ میلیون و ۴۸۷هزار نفر واجد شرایط رأی  در مازندران

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران، جمعیت واجد شرایط رای دادن در استان مازندران را  ۲ میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر اعلام‌کرد که ۳ هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است و در حال انجام فعالیت است.
عزت ملی ایران، ثبات امنیت داخلی و خارجی و ایجاد آرامش برای کشور از دستاوردهای مهم این انتخابات است که حضور مردم بر این عزت، ثبات و آرامش می افزاید.
براساس آنچه سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران اعاام کرده است؛ ماموران انتظامی استان مازندران در کنار سایر نیروهای امنیتی و انتظامی برای انتخابات سالم و امن تلاش می کنند.
وی افزود: فرماندهی انتظامی استان هم پیش بینی های لازم برای برقراری امنیت را انجام داده است و امیدواریم مردم با حضور باشکوه و حداکثری خود در برگزاری انتخابات امروز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی بیافزایند.

احساس تکلیف مردم برای انتخاب نهمین رئیس جمهور

مردم آگاه مازندران هم امروز جمعه هشتم تیرماه از  ساعت 8 صبح برای انتخابات ریاست‌جمهوری پای صندوق های رأی رفتند تا سرنوشت ایران اسلامی را با انتخاب رئیس جمهور مشخص کنند.
مردم استان مازندران با احساس تکلیف و برای خلق حماسه ای دیگر امروز پای صندوق آمده اند تا با انتخاب  فرد اصلح، نهمین رئیس جمهور خود را یشناسند و  سرنوشت کشور  و ایران اسلامی را با این‌انتخاب تعیین کنند.

کد خبر 1770018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha