«حضور در انتخابات» و «انتخاب اصلح» برای آینده کشور مهم است

فکور با بیان اینکه مردم با حضورشان در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری باید اقتدار کشور را بالا ببرند چرا که ما با استقلال و اقتدار می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم گفت: آنچه بعد از حضور مردم در عرصه انتخابات و برای کشور مهم است انتخاب فرد «اصلح» است، کسی که بتواند مسیر را ادامه دهد.

موسی فکور_ سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، حضرت آقا اتمام حجت کردند و حرف آخر را زده اند افزود: برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی همه باید به پای صندوق های رأی بیایند.

وی با اشاره به اینکه آنهایی که کشورشان را دوست دارند باید پای صندوق بیایند گفت: اینکه عده ای می گویند حضور شما فایده‌ای ندارد حرف دشمن است زیرا از اول دشمن کارش همین بوده است که مردم را نسبت به انقلاب و کارهایی که مردم در آن نقش بسزایی دارند ناامید کنند.

فکور تصریح کرد: اتفاقا شنیدن این حرف ها  نشان میدهد که اینجا نقطه قوت کشور ما است و  به همین خاطر باید مردم ما مقتدرانه در رأی گیری شرکت کنند.

وی تاکید کرد: مردم با حضورشان در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری باید، اقتدار کشور را بالا ببرند چرا که ما با استقلال و اقتدار می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم.

فکور اذعان کرد: برخلاف اظهاراتی که دشمن دارد و همه چیز را می‌خواهند به این وصل کنند که ما باید وابسته غرب و کشورهای قدرتمند وابسته شویم، تا الان نشان دادیم کشور توانسته روی پای خودش بایستد و در همه محافل بین المللی هم صاحب نظر است.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم ما با حضور به موقع در پای صندوق های رأی نشان دهند که همچنان پیرو راه شهدا، امام و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

فکور با تاکید بر اینکه آنچه بعد از حضور مردم در عرصه انتخابات و برای کشور مهم است انتخاب فرد «اصلح» است، گفت: انتخاب کسی که بتواند مسیر را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه حضرت آقا اشاره‌ای داشتند بر اینکه شهید رئیسی یک مدل جدیدی از حکمرانی را ایجاد کردند ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که این راه را ادامه دهد.

فکور تصریح کرد: تنها دولتی که حضرت آقا از آن تمجید کردند دولت سیزدهم بود و این نشان میدهد که این دولت کارش درست بوده و امیدواریم دولت جدید هم این مسیر را ادامه داد و بتوانیم بر مشکلات بیش از پیش فائق بیاییم.

کد خبر 1770134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha