فعالیت هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی در لرستان

یاوری گفت: در استان لرستان هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی فعال است و قریب به ۲۵ هزار نفر در شعب از مردم اخذ رأی را انجام خواهندداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، احسان یاوری، امروز با حضور در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره ه اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران اسلامی در حال برگزاری است، اظهارداشت: در استان لرستان هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی فعال است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه قریب به ۲۵ هزار نفر در شعب از مردم اخذ رأی را انجام خواهند داد، افزود: این ۲۵ هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارت، امنیتی، انتظامی و همچنین بازرسین هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرایند برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و با توجه به رصد صورت‌گرفته در مناطق مختلف استان، مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات و اخذ رأی وجود ندارد.

یاوری اظهارداشت: بر اساس گزارش‌ها و استعلام‌های صورت‌گرفته از طریق سامانه جامع انتخابات، در بیش از دو ساعت از آغاز انتخابات، شاهد مشارکت خیلی خوبی از سوی مردم استان هستیم، امیدواریم این روند مشارکت تا لحظات پایانی انتخابات ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: از مردم درخواست داریم که از ساعت ابتدایی اخذ رأی، پای صندوق‌ها حضور پیدا کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

کد خبر 1770149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha