ملت ایران برای آبادی، آزادی و پیشرفت کشور همیشه آماده هستند

جمالیان ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در صحنه گفت: ملت ایران همواره برای آبادی، آزادی و پیشرفت این مرز و بوم آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، امروز ۸ تیر ماه با حضور در مصلای بیت المقدس شهر اراک ضمن شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امید است هشتم تیر ماه با حضور و مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات یکی از روز های پر افتخار و درخشان در تاریخ ایران باشد.


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور گسترده و آگاهانه ملت در انتخابات اقتدار نظام را به دنبال دارد، ادامه داد: امروز شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در صحنه انتخابات  هستیم.


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نشان داده که در مسائل نظامی و دفاعی اقتدار بسیاری زیادی دارد، اظهار داشت: آنچه که دشمنان و رسانه های معاند بر روی آن مانور می دهند بحث اقتدار اجتماعی است که حضور پرشور مردم نشان دهنده این اقتدار و خنثی کننده توطئه‌های آنان است.


این مقام مسئول ادامه داد:مردم بار دیگر باید با حضور خود به دشمنان ثابت بکنند که با وجود برخی گله مندی ها و در مسائل و مشکلات معیشتی پای نظام ایستاده اند و این مطالبه گری ها نباید خدشه ای در اقتدار جمهوری اسلامی ایران وارد کند.



وی بیان کرد:امروز مردم با حضور خودشان نشان می دهند که پای نظام ایستاده اند و رئیس جمهوری را انتخاب می کنند که انشالله بتواند با استفاده از ظرفیت نخبگان، متخصصان و کارشناسان، مشکلات مردم را حل و هر روز، روز پیشرفت و آبادانی در کشور باشد.

جمالیان ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: از مردم تشکر می کنیم که همواره پای نظام اسلامی بوده، هستند و خواهند بود و انشالله امروز نیز با حضور پرشور خودشان صحنه دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد و به دنیا نشان می دهند که برای آبادی، آزادی و پیشرفت ایران همیشه آماده هستند.

کد خبر 1770179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha