امیرآذریان: مردم به احترام خون شهدا و مرزبانان به فرد اصلح رای بدهند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: به احترام سربازان شما که در مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در شرق کشور که برای شما امنیت ایجاد می کند، در پای صندوق های رای بروند و به فرد اصلح که خصوصیات آن را رهبر معظم انقلاب فرمودند، رای بدهند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، امیر سرتیپ رضا آذریان با حضور در استودیو انتخابات استانداری بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این حماسه بزرگ نیاز به مشارکت ملی دارد و به عنوان سربازی که در این سرزمین خدمت می کنم میدانم حضور حداکثری مردم به ما که امنیت ساز کشور هستیم قوت و قدرت می دهد و هم جمهوری اسلامی را در یک جایگاه والای نظامی قرار می دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: ملت بزرگ ایران در طول سالهای گذشته ثابت کردند پای انقلاب بودند و هستند و اگر کسانی مردد برای رای هستند به احترام خون شهدا و خون شهدای خدمت و به احترام و مبارکی این روز و قلب پاک شما و به احترام سربازان شما که در مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در شرق کشور که برای شما امنیت ایجاد می کند، در پای صندوق های رای بروند و به فرد اصلح که خصوصیات آن را رهبر معظم انقلاب فرمودند، رای بدهند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان  اولین نفری بودند که رای خود را به صندوق انداختند و فرمودند: همه در انتخابات شرکت کنند"، در ادامه بیان کرد: از روزهای گذشته ارتش و قرارگاه منطقه شمال شرق کشور خود و خانواده های خود اعلام کردند که در ساعت های اولیه پای صندوق می آیند و در بازدید از چند صندوق یگان های ارتش حضور پورشور نشان از شور و عشق و علاقه بود.

امیرسرتیپ آذریان اظهار کرد: در مرزهای شرقی کشور هم نیروی زمینی و هم مرزبانان در حال رای هستند و به مردم پیام دادند در آمدن به پای صندوق های رای تسریع کنند.

وی با بیان اینکه شهدا اقتدار کشور ما را تثبیت و تضمین کردند، گفت: دشمن کار بسیار بزرگی بر عهده گرفته تا با تحت تاثیر قراردادن احساسات جوانان ما، آنها را از رای دادن منصرف کند که خوشبختانه شرایط بسیار خوبی تا این لحظه شاهد هستیم و هر لحظه حضور مردم پای صندوق های بیشتر می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: تا این لحظه هیچ مورد سوء امنیت در مرزهای شرقی کشور نیست و اشراف اطلاعاتی خوبی داشتیم و داریم که این اشراف اطلاعاتی شامل همه نیروهای مسلح می باشند و برای استانهایی که تحت پوشش ارتش شمال شرق هستند تعدادی خودرو جهت بردن صندوق رای در مناطق صعب العبور پیش بینی شده و همچنین پایگاه هوانیروز مشهد و بیرجند چند فروند بالگرد برای اجرای ماموریت آماده کرده است.

پایان پیام/

کد خبر 1770211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha