اقتدار ایران اسلامی با حضور مردم در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد

آیت‌الله کیوانی هفشجانی گفت: عظمت، شکوه و اقتدار ایران اسلامی امروز با حضور و مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد.

آیت‌الله عبدالله کیوانی هفشجانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: عظمت، شکوه و اقتدار ایران اسلامی امروز با حضور و مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد.

نماینده مردم چهارمحال‌وبختیاری در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم رکن نظام جمهوری اسلامی هستند بنابراین مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف تقویت‌کننده نظام جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله کیوانی هفشجانی افزود: یکی از آن صحنه‌های مختلف حضور مردم در صحنه انتخابات است و چون با سرنوشت مردم گره خورده از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

وی اظهار داشت: یکی از موارد بسیار مهم که در سرنوشت مردم نیز تأثیر مستقیم دارد مسئله حضور مردم در صحنه انتخابات است.

نماینده مردم چهارمحال‌وبختیاری در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم چهارمحال‌وبختیاری از اول انقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف نقش خود را ایفا کرده‌اند و بهترین مشارکت را داشته‌اند.

حضوری مردم همیشه تعیین‌کننده

محمدکاظم منزوی گفت: امروز روزی است که مشارکت مردم در امر انتخابات تعیین‌کننده است.

اقتدار ایران اسلامی با حضور مردم در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال‌وبختیاری افزود: حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رای به‌عنوان یک اولویت و رای به اصلح موجب پیشرفت و ترقی مملکت به‌خصوص در بخش اقتصادی چون کشور به برنامه‌های خوب اقتصادی نیاز دارد.  

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود با مشارکت خوب مردم در پای صندوق‌های رای روند پیشرفت و تعالی ایران اسلامی به‌خوبی رقم بخورد.

حضور در انتخابات ثبت پیروزی دیگری برای ملت ایران

جمال خدابخشی در امور مردمی‌سازی دولت با اشاره به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری گفت: حضور در انتخابات تکلیفی شرعی و ملی بر گردن تک‌تک آحاد جامعه است.

اقتدار ایران اسلامی با حضور مردم در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد

دستیار استاندار چهارمحال‌وبختیاری افزود: امروز تمام دنیا چشم به نقش‌آفرینی ملت ایران دوخته‌اند به همین دلیل حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات افتخار و پیروزی دوباره برای کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رای بیانگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: در این شرایط حساس هر کسی که دل در گرو ایران اسلامی دارد باید در پای صندوق‌های رای گیری حاضر شود.

خدابخشی ادامه داد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور به شمار می‌رود پس ملت از این فرصت برای رفع تنگناها به‌خصوص مسائل اقتصادی باید استفاده کنند.

اقتدار رئیس‌جمهور منتخب با مشارکت بالای مردم

علی حیدری گفت: شرکت در انتخابات افزون بر اینکه وظیفه دینی و شرعی است تأثیرگذار در تقویت پایه‌های نظام، اطاعت از امر رهبری معظم انقلاب و اعتلای کشور است.

اقتدار ایران اسلامی با حضور مردم در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال‌وبختیاری افزود: رئیس‌جمهوری که با رای بالای مردم انتخاب می‌شود قدرت بیشتری برای تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها دارد.

کد خبر 1770266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha