حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب خیمه است ستون آن رهبری است، ‌ خاطر نشان ساخت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، ‌آیت الله رسول فلاحتی، نشست سرگروههای شجره طیبه صالحین بسیج گیلان با موضوع انتخابات در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک وجب از خاک وطن را در طول دوران جنگ دفاع مقدس به بیگانگان نداد، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی با مدیریت رهبری مهیا شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه یکپارچگی قومی در ملت ایران از اهم ویژگی های هم دلی و وحدت کشور است، گفت: دشمنان سخت در تلاش ایستاده اند تا محورهای اتحاد و هم دلی را از ما بگیرند نباید بگذاریم راه به جای ببرند. ‌

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و اسلام‌ برای ایجاد تفرقه و نا امنی و براندازی نظام سخت در حال هزینه هستند گفت: دشمنان با بهره گیری از نقاط ضعف از جمله کاهش سرمایه اجتماعی، که تا کنون از آن غفلت داشتیم چراکه خدمات انقلاب اسلامی تبیین نشده و نارضایتی از وضعیت اقتصادی و کاهش ارز کشور، ترویج سبک زندگی غربی، ‌ فضاهای مجازی رها شده، بی توجهی به آموزش و پرورش، نا کار آمدی برخی مدیران از جمله مواردی است که از آن دشمنان بر علیه کشور بهره می گیرند.

وی اضافه کرد: گرفتاری و مشکلات مردم درحوزه های مختلف از جمله مسکن شناسایی برطرف شود.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه هوشیارانه در مقابل توطئه های دشمنان بایستید، گفت : ارتقا برنامه های اجتماعی و تقویت رابطه ها در جامعه و شناسایی آسیب های اجتماعی و رفع آن از جمله مواردی است که باید بدان در راستای وحدت ملی بدان توجه شود.

وی با تاکید براینکه دشمنان می خواهند بینان انقلاب را تغییر دهند گفت: فهم صحیح از فتنه ها، بسیاری از مشکلات را حل می کندعده ای دارند طلبکار از انقلاب می شوند، جلوی افرادی که طلبکار انقلاب هستند هوشیارانه بایستد. ‌

نماینده ولی فقیه در گیلان بااشاره به اینکه انقلاب خیمه است ستون آن رهبری است، ‌خاطر نشان ساخت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

کد خبر 1770716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha