توطئه بیدارباشِ اسرائیل علیه اسلام

گروه حقوق بشری مستقر در آمریکا اظهارات ضد اسلامی، سرکنسول جدید اسرائیل در نیویورک را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «dailysabah»، گروه حقوق بشری و مدافع حقوق پیروان اسلام مستقر در آمریکا اظهارات ضد اسلام، «افیر اکونیس» سرکنسول جدید اسرائیل در نیویورک را محکوم کرد.

«افیر اکونیس» از مردم نیویورک خواسته بود در برابر آنچه به ادعای او اشغالگری مسلمانان رادیکال است، بیدار شوند.

شعبه نیویورک شورای روابط آمریکایی-اسلامی این اظهارات را که در مصاحبه بانیویورک پست بیان شده بود، محکوم کرد.

آکونیس وضعیت نیویورک را به شهرهایی مانند لندن، مالمو و پاریس تشبیه کرده و مدعی شده است که این شهرها تحت اشغال مسلمانان رادیکال قرار دارند و از نیویورکی‌ها خواست قبل از اینکه خیلی دیر شود وارد عمل شوند.

«عفاف ناشر»، مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی-آمریکایی در بیانیه‌ای گفت: این فراخوان دروغین «بیدار باش» در واقع فراخوانی به نفرت و خشونت است که مسلمانان و اعراب نیویورک را هدف قرار می‌دهد و هیچ گونه پایه و اساس واقعی ندارد.

ناشر تاکید کرد که اظهارات نادرست و پر از نفرت آکونیس علیه مسلمانان که تنها برای بدنام کردن آنهاست باید توسط همه رهبران سیاسی و مذهبی رد و محکوم شود.

او همچنین بر افزایش تبعیض علیه مسلمانان و جنایات ناشی از نفرت در آمریکا اشاره کرد و گفت که بیشترین تعداد شکایات دریافت شده توسط  شورای روابط اسلامی در تاریخ ۳۰ ساله آن اشاره کرد.

بر اساس گزارش حقوق مدنی منتشر شده توسط دفتر ملی شورای روابط اسلامی-آمریکایی در اوایل سال جاری، آنها هشت هزار و ۶۰۱ شکایت در سال ۲۰۲۳ دریافت کردند که نیمی از آنها بعد از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز جنگ در غزه و تنش در سرزمین‌های اشغالی بود.

آکونیس در این مصاحبه همچنین به اعتراضات علیه حملات اسرائیل به غزه اشاره کرد و مدعی شد که یهودی ستیزی که او در نیویورک شاهد بوده، بدترین وضعیت را  از زمانی که یهودیان در اواخر قرن نوزدهم به تعداد زیادی وارد آمریکا شدند شدند، بوده است.

کد خبر 1770740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha