پروانه فعالیت موکب‌های اربعین در قرارگاه مرزی صادر می‌شود

اسلام خواه با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام ماه محرم و برپایی موکب های خدمت رسانی اربعین حسینی گفت: پروانه فعالیت موکب ها اربعین در قرارگاه مرزی صادر می شود.

علی اسلام خواه در جریان نشست روسای ستادهای تابعه استان البرز که سه شنبه ۱۲ تیرماه برپا شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: علاقمندان به منظور حضور در عرصه خدمت رسانی موکب های اربعین تا ۱۶ تیرماه فرصت دارند تا ثبت نام خود را نهایی کنند. 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز  با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام ماه محرم و برپایی موکب های خدمت رسانی اربعین حسینی گفت: پروانه فعالیت موکب ها اربعین در قرارگاه مرزی صادر می شود.

به گفته وی، موکب داران اربعین حسینی می توانند برای ثبت و دریافت پروانه موکب داری با مراجعه به سامانه موکب داری درخواست خود را ثبت نمایند. 

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زائران حسینی تصریح کرد: یکی از اهداف اجرایی این طرح، پیشگیری از تراکم موکب های ایرانی خدمت رسانی اربعین حسینی در عراق است.

وی اظهار کرد: کمیته های تخصصی اربعین حسینی دائر شده اند و در این زمینه با مدیریت و نظارت ستاد عتبات عالیت استان البرز برنامه های خود را ارائه کرده اند.

رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان البرز خاطرنشان کرد: الزام های اسکان موکب های اربعین بهره مندی از حضور پزشک، پرستار، مستندساز، روحانی و مبلغ، همچنین راه اندازی بخش زائران و گمشدگان است.

کد خبر 1770842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha