پیام رئیس سازمان حج وزیارت برای حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

پیام رئیس سازمان حج وزیارت برای حضور پرشور در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پیام رئیس سازمان حج وزیارت برای حضور پرشور در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ
خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند. رعد/11
همکاران گرامی، کارگزاران معزز و خانواده بزرگ حج و زیارت؛ پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور محبوب و مردمی، شهید آیت‌الله رئیسی، بار دیگر نگاه جهانیان به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است. بدیهی است در این شرایط خطیر حضور حدأکثری شما در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همگام با ملت غیور ایران اسلامی، همچون گذشته مشت محکمی بر دهان مستکبران، یاوه گویان و دشمنان این مرز و بوم و مایه مجد و عظمت و اقتدار نظام مردم سالار دینی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
تجربه موفق برگزاری بیش از 40 انتخابات سراسری در طول دوران انقلاب اسلامی نشان داده است که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه، نماد مردم سالاری و مشارکت مردم در سرنوشت خویش است.
خانواده بزرگ حج و زیارت نیز همچون گذشته و به منظور پاسداشت خون شهدای انقلاب و ادای دین به شهدای خدمت و رئیس جمهور شهیدمان، انشاءلله در ۱۵ تیرماه با مشارکت آگاهانه و مسئولانه پشتیبانی خود را از ادامه مسیر انقلاب نشان خواهند داد.
سازمان حج و زیارت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خادم الرضا (ع)، شهید جمهور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراهش، از اقشار مختلف مردم، بویژه کارکنان، مدیران، کارگزاران، زائران و خانواده ایشان،‌ دعوت می نماید تا برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهور آینده کشور، در ‌پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ پای صندوق های رأی حضوری پرشور و فعال داشته باشند.
ومن‌الله التوفیق
سید عباس حسینی
رئیس سازمان حج و زیارت

کد خبر 1771098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha