حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای سرنوشت خوبی برای مملکت رقم می زند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنود گفت: مشارکت مردم پشتوانه قوی برای نظام است و با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای آینده و سرنوشت خوبی برای مملکت رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: روز انتخابات روز سرنوشت ساز مهمی برای مردم ایران است و با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای همانند همیشه حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به مشارکت مردم در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری افزود: امید می رود مردم در همان ساعات اولیه مشارکت داشته باشند و در انتخابات سبقت گیرند، یکی از معروف های بزرگ انتخابات است که باید در بحث امور خیر سبقت گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنود اضافه کرد: رییس جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور است که انتخابات فرد اصلح با مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد مناسب رقم می خورد، رییس جمهور در حوزه اجرا وظایف متعددی دارد و مدیریت مباحث کشور، معیشت، فرهنگ، اقتصاد و ارتباطات خارجی کشور توسط رییس جمهور انجام می گیرد.

وی ادامه داد: فردی که اصلح تر است باید به عنوان رییس جمهور انتخاب شود تا ملت و مردم با یک پشتوانه کارها را پیش ببرند، مشارکت مردم تاثیر به سزایی در خنثی کردن توطئه، دروغ و گزافه گویی های دشمنان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نوری تاکید کرد: اگر دشمنان مشارکت مردم را ببینند این پشتوانه قوی باعث می شود توطئه های آنان ضعیف شود و خیال توطئه از سر آنان خارج شود زیرا که مشارکت پشتوانه قوی نظام است.

کد خبر 1771243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha