تبریک شخصیت‌های برجسته نظامی کشور به رئیس‌جمهور منتخب

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی بر آمادگی همه جانبه برای تداوم و تقویت تعامل و همکاری سپاه با دولت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی با تبریک انتخاب مسعود پزشکیان در "چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری" از آمادگی همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در تعامل و همکاری با دولت در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف قانونی و در راستای سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برای پاسخ به نیازهای کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکریم با هدایت قلب‌های آکنده از عشق به "اسلام" و سرافرازی "ایران عزیز" ، حضور شورانگیز و دشمن شکن مردم پای صندوق‌های رای در" انتخابات شکوهمند ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳" ، در لبیک رسا به ولی فقیه زمان و رهبر حکیم و عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بار دیگر اراده عظیم ایرانیان متجلی و موجبات شرمساری دشمنان انقلاب ، نظام و میهن اسلامی فراهم آمد و بویژه تلاش و برنامه ریزی شیطانی امپراتوری رسانه‌ای غربی صهیونیستی که بر طبل تحریم و عدم مشارکت مردم در انتخابات می‌کوبیدند به شکست قطعی انجامید.

تبریک شخصیت‌های برجسته نظامی کشور به رئیس‌جمهور منتخب

وی گفت: با قدردانی از حضور پرشور و با نشاط آحاد مختلف ملت رشید و تاریخ ساز ایران در خلق این حماسه سیاسی و نیز همت و کوشش تمامی عوامل اجرایی، نهادهای نظارتی و نیروهای مسئول برقراری امنیت و آرامش انتخابات کشور در این رویداد بزرگ؛ انتخاب جنابعالی در "چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی" را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی آن برادر عالیقدر در بر عهده گرفتن این امانت خطیر را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سلامی تاکید کرد: اطمینان داریم با بسیج همه جانبه ظرفیت‌ها ، فرصت‌ها و شایستگی‌های ملی، توفیق و پیروزی نظام در عرصه جنگ اقتصادی دشمنان حاصل خواهد شد و با اتکا به راهبرد تقویت و بهره‌گیری از توانمندی‌های درونی و صیانت از اقتدار نظام در آوردگاه‌های بین المللی برای استیفای حقوق حقه ملت ایران،  شاهد درخشش ایرانیان در سپهر سیاست جهانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در پایان با گرامیداشت یاد و مجاهدت‌های حماسی و ماندگار شهید جمهور خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی (ره) آمادگی‌های همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای تداوم و تقویت راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در تعامل و همکاری با دولت ها، در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف قانونی و در راستای سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای پاسخ به نیازهای کشور را اعلام می‌داریم.

تبریک شخصیت‌های برجسته نظامی کشور به رئیس‌جمهور منتخب

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح آماده همکاری با دولت چهاردهم هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به رئیس جمهور منتخب اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم آماده هستند.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی ضمن تبریک انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: حمد و سپاس پروردگار یکتا را که در پرتو الطاف بیکرانه‌اش با حضور پرشور و با نشاط ملت عظیم الشأن ایران، پیروزی درخشان دیگری در تاریخ این سرزمین رقم خورد و با انتخاب رئیس جمهور کشور فصل نوینی از جهاد و جهش مقدس به سمت قله‌های متعالی پیشرفت و تحقق "ایران قوی" گشوده شد.

سرلشکر باقری در پیام خود تاکید کرد: بی‌شک ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ گامی بلند برای افق‌های روشن و خلق افتخارات ماندگار در تحکیم وحدت و یکپارچگی ملی، تعمیق انسجام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صیانت از استقلال و امنیت قرار خواهد گرفت؛ و با وجود نقشه‌ها و دسیسه‌های شیطانی دشمنان قسم خورده، پیشروندگی کشور عزیزمان پرشتاب‌تر از گذشته استمرار خواهد یافت.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید "حضرت آیت الله رئیسی"، موفقیت در چهاردهمین هماورد انتخابات ریاست جمهوری را به جنابعالی تبریک عرض نموده و چونان گذشته آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم اعلام میداریم و امیدوارم با تقویت بیش از پیش بنیه دفاعی نیروهای مسلح، جهش بلندی در تثبیت اقتدار، قدرت بازدارندگی، امنیت و دفاع از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و سرزمین مقدسمان برداشته شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام خود آورده است: توفیق روزافزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از درگاه خداوند کریم و نعیم مسئلت می‌کنم.

تبریک شخصیت‌های برجسته نظامی کشور به رئیس‌جمهور منتخب

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به رییس جمهور منتخب تبریک گفت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب اعلام کرد: دانشمندان این وزارتخانه در همکاری همه جانبه و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده هستند.

امیر سرتیپ آشتیانی در پیامی ضمن تبریک انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: با حمد الهی و شکر فراوان به درگاه خداوند تبارک و تعالی؛ بار دیگر ملت شریف و بصیر ایران اسلامی حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند و با حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر اوراق پر تلالو کشور افزودند و موجبات شرمساری دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی را فراهم آوردند.

وی تاکید کرد: بدون شک مشارکت متعهدانه و حماسی مردم عزیزمان؛ تولید اقتدار و امنیت را در پی دارد و دستاوردهای آن به یاد ماندنی است.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن درود به ارواح پرفتوح شهدا به ویژه رئیس جمهور شهید و همراهان گرامیشان؛ انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب مردم صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای جنابعالی آرزوی توفیق روز افزون را دارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام خود آورده است: بدینوسیله آمادگی دانشمندان و آحاد خدمت‌گزاران عرصه دفاعی و علم و فناوری در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را در همکاری همه جانبه و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم.

در ادامه این پیام آمده است: امید آنکه با تلاش دولت مطبوعتان اقدامات اساسی و گام‌های مؤثر در جهت ارتقاء مؤلفه‌های قدرت ملی و آبادانی کشور و رفاه هموطنان عزیزمان که به حق شایسته بهترین‌ها هستند در ذیل توجهات امام عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بردارید.

تبریک شخصیت‌های برجسته نظامی کشور به رئیس‌جمهور منتخب

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: مردم پیروز این آزمون مهم و سرنوشت ساز شدند

همچنین در پیام سیدضیاءالدین آقاجان پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی حضور گسترده و پرشور آحاد ملت ایران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر پزشکیان آمده است: حضور پرشور و حداکثری و بی سابقه مردم در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری، و انتخاب رئیس جمهور منتخب دکتر مسعود پزشکیان را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز و ملت شریف ایران تبریک می گویم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به رییس جمهور منتخب تبریک گفت

در ادامه این پیام آمده است: حضور مردم در پای صندوقهای رای، علی رغم تلاش مستکبران و دشمنان مداخله جو که به خیال باطل خود می‌خواستند جمهوری اسلامی را از پشتوانه مردمی خود جدا قلمداد کنند، به معنای حقیقی یک حماسه بود.حماسه ای که ملت ایران، از زن و مرد، پیر و جوان با هر سلیقه و گرایش سیاسی با لبیک گفتن به دعوت ولی امر مسلمین برای حضور حداکثری در انتخابات نقش آفریدند و برنده و پیروز این آزمون مهم و سرنوشت ساز شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تاکید کرد: این‌جانب از جریانها و گروهها و احزاب سیاسی درخواست می نمایم بحث دل آزار برنده و بازنده را کنار بگذارند و به اختلافات دشمن شاد کن دامن نزنند، برنده‌ی این انتخابات ملت ایران است و بازنده‌ی این انتخابات، امریکا و صهیونیسم و دشمنان ملت ایرانند.اکنون دوره رقابت به پایان رسیده و دوره ی رفاقت و همدلی برای حل مشکلات و ساختن ایران قوی و ادامه راه شهید رئیسی عزیز با استفاده از همه ی ظرفیت های علمی و نخبگان کشور فرا رسیده است.

در ادامه این پیام آمده است: این جانب لازم می‌دانم از آحاد کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و خانواده‌های محترم آنان که از پیشتازان خلق این حماسه‌ بزرگ بودند تقدیر و تشکر نمایم.

تبریک شخصیت‌های برجسته نظامی کشور به رئیس‌جمهور منتخب

سرلشکر موسوی: ارتش در تعامل با دولت چهاردهم آماده است

فرمانده کل ارتش در پیامی به رییس جمهور منتخب نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تعامل با حضرتعالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد ارتش مردمی در مسیر موفقیت ایشان آماده است.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیامی ضمن تبریک انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: بار دیگر اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بر حضور سرنوشت ساز و فراموش نشدنی در انتخاباتی پرشور تعلق گرفت و دوستداران نظام را شاد و دشمنان ایران را ناامید ساخت.

در ادامه این پیام آمده است: برای وجود شریف چنین مردمی، سجده شکر بجای آورده و مشارکت شکوهمند مردم و انتخاب آن برادر گرانقدر، مردمی و ولایی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

فرمانده کل ارتش در پیام خود آورده است: رجاء واثق داریم حضرتعالی به عنوان منتخب شایسته و معتمد مردم بصیر این نظام الهی، همسو با سیاست‌ها و راهبردهای حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پرتو حمایت‌های مردم انقلابی و در ادامه راه نورانی شهیدان خلد آشیان و شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی، برای احیای حقوق و شأن و آسایش هموطنان عالیقدر و ارتقاء عزت، انسجام و اقتدار ایران سربلند اسلامی از عنایات و الطاف حضرت باریتعالی مستفیض خواهید شد.

وی در پیام خود تاکید کرد: اینجانب آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تعامل با حضرتعالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند ارتش محبوب و مردمی در مسیر موفقیت رییس محترم و منتخب جمهور اعلام داشته و امید و اطمینان داریم منطبق بر اصول اجتناب ناپذیر قوی شدن و قوی ماندن، همچون سال‌های پیش در بازدارندگی دشمنان از هرگونه تعرض به استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی موفق خواهیم بود.

سرلشکر موسوی در پایان پیام خود از خدای متعال توفیقات روز افزون پزشکیان را در مسیر مقدس خدمت به مردم بزرگ و حماسه ساز ایران عزیز را خواستار شد.

کد خبر 1771745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha