طرح بیمه سوگواران حسینی در البرز با همت ستاد کانون‌های مساجد اجرا می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اقدامی عملی در جهت اتخاذ بیمه نامه ای متناسب با ایام محرم و صفر اظهار کرد: بیمه دی در قالب طرح بیمه سوگواران حسینی شرایطی را برای رفاه حال سوگواران استان البرز در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست هم اندیشی با کرمی، مدیر شرکت بیمه دی در استان البرز و سلطانی، کارشناس مسئولیت این شرکت که یکشنبه ۱۷ تیر در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد گفت: طرح بیمه سوگواران حسینی در البرز با همت ستاد کانون های مساجد اجرا می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: یکی از دغدغه ها و مطالبات کانون های فرهنگی هنری مساجد بحث بیمه عزاداران حسینی در طول حضور در برنامه های عزاداری است.

وی با اشاره به اهمیت اقدامی عملی در جهت اتخاذ بیمه نامه ای متناسب با ایام محرم و صفر اظهار کرد: بیمه دی در قالب طرح بیمه سوگواران حسینی شرایطی را برای رفاه حال سوگواران استان البرز در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: موضوع بیمه نامه عبارت از بیمه مسئولیت مدنی که براساس آن بیمه گر متعهد می شود به ازاء انجام تعهدات و وظائف بیمه گزار، خسارت جانی وارده به دست اندرکاران هیئت ها و عزاداران حاضر در محدوده مکانی و زمانی بیمه نامه را از همان روز نخست درخواست بیمه پرداخت نماید.

وی با بیان این مطلب که مدت زمان اجرای این طرح از ۱۷ تیرماه تا ۱۴ شهریورسال جاری است عنوان کرد: مدت بیمه نامه حداکثر ۶۰ روز و تا پایان ماه صفر است؛ بدیهی است کاهش مدت زمان بیمه نامه باعث کاهش حق بیمه نمی شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ضمن دعوت از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برای بهره مندی از شرایط طرح بیمه سوگواران حسینی خاطرنشان کرد: پایه حق بیمه برای یک تا ۲۰۰ نفر مبلغ ۸۵۰ هزار تومان و تعداد تعهد بیمه گر ۲ نفر است.

کد خبر 1771773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha