نمایشگاه هنر در استان اصفهان برپا می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در راستای تحقق اقتصاد فرهنگ و هنر، نخستین نمایشگاه هنر در این استان برگزار می شود.

«رضا دهقانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری نخستین نمایشگاه هنر در استان اصفهان اظهارکرد: این رویداد امسال با هدف توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر و کمک به تجاری سازی تولیدات هنرمندان این استان اجرا می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: عرضه تولیدات فرهنگی و هنری به بازار با اقبال عمومی روبرو خواهد بود و این روزها شاهد فعالیت اقتصادی بخشی از هنرمندان هستیم.

وی ادامه داد: تقویت بازار فروش هنرمندان با برپایی نمایشگاه و بسترسازی برای تجارت محصولات آنان می توانند در تامین معیشت این قشر نقش مهمی داشته باشد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همسو با سیاست های این وزارتخانه در این خصوص تسهیلات و فعالیت های میدانی انجام می دهد.

دهقانی با بیان اینکه فراخوان نمایشگاه هنر اعلام شده، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد آثار خود را باید تا پایان مرداد به دبیرخانه نمایشگاه تحویل دهند.

وی اضافه این برنامه امسال انجام خواهد شد و مقدمه ای برای فعالیت های آینده در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر خواهد بود.

کد خبر 1771785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha