احداث هزار کلاس درس در استان اصفهان آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: احداث هزار کلاس درس در این استان از تیرماه سال جاری با مشارکت خیرین و شرکت های اقتصادی آغاز شد.

«محمدرضا ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به کمبود کلاس آموزشی و یا بهسازی و مقاوم‌سازی آن اظهارداشت: احداث هزار کلاس آموزشی از این ماه در سراسر استان اصفهان با کمک خیرین و شرکت‌های تجاری و اقتصادی آغاز شده تا به مجموع محیط‌های آموزشی افزوده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: خیرین پشتوانه مهمی برای آموزش و پرورش در راستای تقویت و توسعه زیرساخت ها بوده اند که بدون مشارکت آنان رفع بسیاری از مشکلات امکان پذیر نبود.

وی ادامه داد: علاوه بر احداث هزار کلاس آموزشی ۴۰۰ پروژه احداث کلاس، نمازخانه، مدرسه و محیط های آموزشی نیز توسط خیرین و دولت در حال اجرا است که همه این اقدامات در راستای تامین نیاز آموزش و پرورش است.

ابراهیمی مشارکت خانواده دانش آموزان در تامین نیازهای مدارس را مهم خواند و اذعان داشت: مدرسه یاری اولیا نقش مهمی در پیشرفت و اداره آموزشگاه ها داشته و همین موضوع بر کیفیت خدمات فرهنگی، آموزشی و پرورشی تاثیر گذاشته و تداوم آن در سال جاری رقم می خورد.

وی با بیان اینکه بهسازی، شادابی و زیبایی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: قرارگاه شهید عجمیان در مناطق مختلف تشکیل شده و با هم افزایی محلی شاداب سازی و زیبایی مدارس انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی و گروه های جهادی در این خصوص با مدیران مدارس همکاری دارند

کد خبر 1771788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha