فراخوان راهنمای زائر مشهد

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در راستای استقبال و تکریم زائران در دهه آخر صفر، ستاد راهنمای‌زائر مشهد مقدس از عزیزان علاقه‌مند به خدمت‌رسانی به زائران امام رئوف، ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

 سیدجلیل بامشکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام دهه آخر صفر و حضور زائرین رضوی و در راستای استقبال و تکریم بهتر میهمانان حضرت و طبق سنوات قبل ایستگاه های راهنمای زائر در سطح شهر مشهد دایر می‌شود.

وی افزود: با عنایت به لزوم تکمیل نیروی انسانی برای راهنمایی زائرین، ستاد راهنمای‌زائر مشهد مقدس از عزیزان علاقه‌مند به خدمت‌رسانی به زائران امام رئوف، ثبت‌نام به عمل می‌آورد

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به نوع مأموریت و فعالیت داوطلبان، دارابودن سلامت جسمانی، روابط عمومی بالا و ارتباط مؤثر، آشنایی کامل با شهر مشهد، شرایط سنی ۱۸ الی ۵۰ سال و بومی‌ مشهد بودن از شرایط ثبت‌نام است.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام از ۱۷ تیرماه الی ۱۰ مردادماه ۱۴۰۳ بوده و زمان و مکان فعالیت راهنمایان زائر افتخاری از ۱۰ الی ۱۶ شهریورماه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی و نیز ورودی‌های شهر است.

بامشکی یادآور شد: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت mizban.mashhad.ir مراجعه یا با تلفن راهنمای زائر ۰۵۱۳۱۳۵ از ساعت ۶ صبح الی ۱۳ تماس بگیرند.

پایان پیام/

کد خبر 1771942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha