کادر نوجوان کانون‌های مساجداستان سمنان به اردوی تربیتی مشهد مقدس اعزام شدند

حقیقت از اعزام ۵۷ نفر کادر تربیتی نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان جهت شرکت در دوره های آموزشی تربیت محور به مشهد مقدس خبرداد.

محمد امین حقیقت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان گفت: اعضای کادر نوجوان کانون مساجد استان سمنان با هدف تربیت نیروی انسانی برای آینده انقلاب اسلامی در بستر مساجد به اردوی زیارتی و تربیتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: در این طرح تعداد ۵۷ نفر از اعضای نوجوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد در رده سنی ۱۳ تا ۱۹ سال به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اردوی زیارتی و تربیتی به مدت ۵ روز به در شهر مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر برگزار شد افزود: این اردوی زیارتی در سه بخش زیارتی، تفریحی و تربیتی  بود.

حقیقت با اشاره به اینکه در بخش آموزش مربیان این طرح به مباحث تربیتی بر اساس کتاب در مسیر بی نهایت خواهند پرداختند اظهارداشت: مسجد محوری، تربیت و کادر سازی از برنامه های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد:در اجرای طرح توانمندسازی کادر نوجوان کانون های مساجد از سراسر کشور  کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد که متولدین دهه ۸۰ به بعد هستند در این  اردوهای تربیتی زیارتی مشهد مقدس حضور دارند.

کد خبر 1771990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha