همایش شیرخوارگان حسینی در ۲٠٠ نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود

مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در خراسان جنوبی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در ۲٠٠ نقطه خراسان جنوبی ساعت ۸:۳٠ صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن مالکی امروز (۱۹ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همایش شیرخوارگان حسینی هر سال در تمام مناطق خراسان جنوبی برگزار می شود. 

مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این موضوع سبب می شود تا افرادی که نسبت به عاشورا شناختی ندارند به دنبال عاشورا و آشنایی با آن می روند. 

وی با بیان اینکه مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در سال 82شکل گرفت، افزود: هم اکنون این مجمع در هشت هزار و ۵٠٠ نقطه در ایران و جهان برگزار می شود و مادران با حضور در این همایش فرزندان خود را نذر ظهور حضرت مهدی(عج) می کنند. 

مالکی در خصوص برگزاری این همایش در خراسان جنوبی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در ۲٠٠ نقطه خراسان جنوبی ساعت ۸:۳٠ صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شدـ

مسئول مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در خراسان جنوبی ادامه داد: مراسم محوری همایش شیرخوارگان حسینی در بیرجند مقرر شده است تا در حسینیه جماران این شهرستان برگزار شود و وسیله ایاب و ذهاب رایگان در نظر گرفته شده است. 

وی در خصوص کارگاه های تولید لباس همایش شیرخوارگان حسینی اظهار داشت: جهت برگزاری این همایش ۸ هزار دست لباس در سطح استان تهیه شده است که در روز همایش بین شیرخوارگان توزیع خواهد شد و ۱۵ نفر بحث دوخت و ۳۵ نفر در زمینه بسته بندی آن همکاری داشتند. 

مالکی با بیان اینکه شهادت حضرت علی اصغر(ع) یکی از اسناد حقانیت امام حسین علیه السلام محسوب می شود، گفت: این موضوع یک سند جهان پسند است و به همین دلیل این همایش به سرعت جهانی شده است.

کد خبر 1772013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha