سیدنی، میزبان بزرگ‌ترین کنفرانس مسلمانان با موضوع «صلح جهانی»

قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین کنفرانس سالانه مسلمانان استرالیا برای بحث در مورد ابتکارات صلح جهانی و نجات جهان از نابودی در «سیدنی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « newshub»، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین کنفرانس سالانه مسلمانان استرالیا برای بحث در مورد ابتکارات صلح جهانی و نجات جهان از نابودی در «سیدنی» برگزار می‌شود.

 جامعه مسلمانان استرالیا میزبان سی و ششمین کنفرانس سالانه خود در روزهای ۱۲ تا ۱۴ جولای (۲۲ تا ۲۴ تیر) خواهد بود.

 انتظار می رود در رویداد امسال بیش از سه هزار نفر برای ارائه و بحث درباره صلح بین المللی و وحدت جهانی حضور داشته باشند.

 تمرکز بر کار مورد نیاز برای جلوگیری از اثرات فاجعه‌بار جنگ جهانی سوم  از موضوعات اصلی این کنفرانس است.

در حالی که سایه تاریکی از جنگ بر بخش بزرگی از جهان سایه افکنده است، جامعه مسلمانان استرالیا در مورد نیاز به عدالت مطلق در امور بین‌المللی و ملی برای اجتناب از جنگ جهانی سوم هشدار داده است.

«میرزا مسرور احمد»، رئیس جامعه مسلمانان احمدیه در استرالیا نزدیک به دو دهه است که رهبری تلاش‌ها را در راستای هشدار به رهبران جهان برای حفظ عدالت بر عهده داشته است.

او که یکی از بنیانگذاران کنفرانس سالیانه مسلمانان استرالیا است در این باره گفت: باید به قدرت‌های بزرگ جهان هشدار بدهیم که به درس‌های تاریخ به‌ویژه در رابطه با دو جنگ جهانی فاجعه‌بار و ویرانگر که در قرن بیستم روی داد، توجه کنند.

سی و ششمین کنفرانس سالانه مسلمانان استرالیا فرصت بی‌نظیری را برای مردم فراهم می کند تا سؤالات خود را برای درک اسلام از شرکت‌کنندگان بپرسند.

در این کنفرانس صدها استرالیایی از اقشار مختلف جامعه، مقامات دولتی، قانونگذاران، دیپلمات‌ها، رهبران مذهبی و اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

کد خبر 1772140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha