ساماندهی و ثبت هیئات نوجوانان کانون های مساجد استان قم

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از ساماندهی هیئات نوجوانان کانون های مساجد استان قم در ایام محرم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عزای سیدالشهدا، ویژه برنامه های مختلفی در دهه اول محرم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برخی برنامه های ستادی در این ایام گفت: هیئات نوجوانان کانون های مساجد استان قم با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حال ساماندهی و ثبت در سامانه می باشد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: بر اساس اساسنامه، مدیر هیات با نظر مدیرکانون نصب و عزل می شود و پس از ثبت در سامانه از مزایا و حمایت های هیئات مذهبی برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: همچنین نوجوانان فعال در این هیئات در قالب کلاس های تابستانی از سالن ورزشی و بلیط استخر و دیگر امکانات تفریحی برخوردار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: هیئاتی که دارای برنامه های شاخص باشند نیز جهت تهیه گزارش و مستند به مرکز صدای و سیمای استان معرفی می شوند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: همچنین برای کانون هایی که نیاز با مداح و سخنران دارند با همکاری اداره کل تبلیغات استان  مداح و سخنران اعزام خواهد شد.

کد خبر 1772154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha