همایش بانوان زینبی در مصلی رشت برگزار شد

همایش بانوان زینبی به مناسبت ۲۱ تیر روز حجاب و عفاف در مصلی امام خمینی (ره) بر گزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، ‌آیت الله رسول فلاحتی در همایش بانوان زینبی که  به مناسبت ۲۱ تیر روز حجاب و عفاف در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه ایمان و اخلاص، دعوت مردم به نیکی و مبارزه با فساد سه مورد از ویژگی های جامعه سالم و اصلح شمرده می شود، ‌ گفت: اگر امربه معروف و نهی از منکر در جامعه رعایت نشود، رفته رفته باورها و اعتقادات در جامعه از بین می رود.

وی تصریح کرد: ائمه اطهار (ع) و پبامبران ما همیشه در جامعه مردم را به امربه معروف و نهی از منکردعوت می کردند.

آیت الله فلاحتی به آیات و رویات اشاره کردو افزود: تمام واجبات به واسطه امربه به معروف و نهی از منکر انجام می شود، بدیها باید گفته شود تا شاهد جامعه سالم باشیم. ‌

وی اضافه کرد: احکام اساسی اسلام باید در جامعه ما احیا شود هر فرد آحاد در گسترش نیکی و جلوگیری از فساد باید مسئول باشند.

همایش بانوان زینبی در مصلی رشت برگزار شد


آیت الله فلاحتی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از تمام امکانات برای مقابله باجمهوری اسلامی استفاده می کند، ترویج بی حجابی یکی از توطئه های دشمنان است.
وی با بیان اینکه اکثر افرادی که بی حجاب هستند از مرفهان بی درد جامعه هستند، اضافه کرد: لذا مسئله اقتصاد برای بی حجابی بهانه است اگر شاهد رشد اقتصادی هم در جامعه باشیم این ناهجاریها توسط مرفهان بی درد وجود دارد.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه این بی حجابی ها درشان و منزلت جامعه اسلامی ووشهید پرور نیست، گفت: از دستگاه قضا خواستارم تا از آمران به معروف و ناهیان منکر حمایت کنند. ‌

همایش بانوان زینبی در مصلی رشت برگزار شد


کد خبر 1772377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha