۲۰ نقطه مختلف استان میزبان اجتماع «مدافعان حریم خانواده»

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: اجتماع بزرگ خانوادگی «مدافعان حریم خانواده» در ۲۰ نقطه مختلف استان همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: اجتماع بزرگ خانوادگی «مدافعان حریم خانواده» در ۲۰ نقطه مختلف استان همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی افزود: در قالب اجتماع «مدافعان حریم خانواده» برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله مسابقات نقاشی و قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

موسویان برپایی موکب‌های فرهنگی «خیمه‌های زینبی» همراه با خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به شبهات، برپایی جشنواره ملی فردخت، محفل شعر با حضور شعرای آیینی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی ارومیه و دیدار با تولیدکنندگان ملزومات حجاب و برپایی نمایشگاه با آثار تولیدی جشنواره فرهنگی و هنری ریحانه را از جمله برنامه های جنبی این اجتماع عنوان کرد.

وی گفت: کربلا نشان داد که حجاب محدودیت نیست و کربلا نماد عواطف و غیرت بوده و تردد با چادر و حجاب همانند جهاد در راه خدا و کار زینبی است.

موسویان بیان کرد: قیام سیدالشهدا(ع) با هدف تعریف فاخریت دین و عزت بوده که مهمترین آن حمایت از کرامت خانواده که این نهاد مقدس محور زن و مادر است.

کد خبر 1772418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha