دومین نشست مردمی کتاب عاشورایی «کتاب خون» در رشت برگزار شد

دومین نشست مردمی کتاب عاشورایی «کتاب خون» با تقدیر از استاد موید به واسطه آثار گرانقدری چون «حسین علی»، در شبستان حرم حضرت فاطمه اخری(س) رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، دومین نشست مردمی کتاب عاشورایی «کتاب خون» عصر (پنجشنبه، ۲۱ تیرماه) مصادف با پنجم محرم در شبستان حرم حضرت فاطمه اخری(س) برگزار شد.

در این نشست «طاهره مشایخ» نویسنده و منتقد به معرفی کتاب های کودک و نوجوان عاشورایی، «سمیه انصاری» نویسنده و مترجم به معرفی کتاب های داستانی عاشورایی و «حسین حسنی» کارشناس مذهبی و فعال فرهنگی به معرفی کتابهای پژوهشی عاشورایی و «محمدرضا بازرگانی» شاعر و خبرنگار به معرفی کتاب های شعر عاشورایی پرداختند.  

دومین نشست مردمی کتاب عاشورایی «کتاب خون» در رشت برگزار شد

در ادامه استاد م. موید نیز جریان شروع نگارش کتاب «حسین علی» را برای مخاطب بیان کرد و بخش هایی از کتاب را با زبان روضه در این نشست قرائت کرد.

گفتنی است، #کتاب خون با یک پویش استانی و معرفی کتاب های عاشورایی در سال ۱۴۰۱ شناخته شد و در سال ۱۴۰۲ اولین نشست مردمی «کتاب عاشورایی» در مکتب قرآن شهید بهشتی رشت برگزار شد.

امسال نیز دومین نشست با معرفی کتاب توسط مروجان کتاب و تجلیل از استاد «م. موید» برگزار شد.

لازم به ذکر است، این نشست مردمی بوده و با هدف آشنایی مردم با کتاب های مناسب عاشورایی برگزار می شود.

یکی از هدف های این نشست ها آشنایی مردم با مروجان کتاب استان است.

عموم مردم می توانند برای کسب مشورت برای تهیه کتاب از طریق کانال های ارتباطی کتاب خون به آدرس ketab_khoon_guilan@ در پیام رسان ایتا اقدام کنند.  
مروجان کتاب در زمینه کتاب های کودک، نوجوان و بزرگسال راهنمایی خواهند کرد.

شایان ذکر است، در انتهای جلسه از استاد موید به واسطه آثار گرانقدری چون «حسین علی» تقدیر به عمل آمد.

دومین نشست مردمی کتاب عاشورایی «کتاب خون» در رشت برگزار شد

کد خبر 1772425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha