برگزاری همایش تکریم امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان

مدیریت آستان حرم مطهر امام زاده محمد عابد(ع) مشهد میقان از برگزاری همایش بزرگداشت و تکریم امام زاده محمد عابد(ع) همزمان با گرامیداشت دهه کرامت در استان مرکزی خبر داد.

حجت ‌الاسلام عبدالله حسینخانی، مدیریت آستان حرم مطهر امام زاده محمد عابد(ع) مشهد میقان، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: مراسم تکریم این امامزاده شاخص استان مرکزی همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد با‌ سعادت امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه سخنرانی و مداحی از ویژه‌ برنامه‌های این مراسم است، افزود: این مراسم امشب (6مهر) در شب میلاد امام رضا (ع) همزمان با نماز مغرب و عشا‌ء برگزار خواهد شد.


مدیریت آستان حرم مطهر امام زاده محمد عابد(ع) مشهد میقان با بیان اینکه این همایش در بقعه امامزاده محمد عابد (ع) برگزار می شود، ادامه داد: این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام سید‌ رحمان میراحمدی، از وعاظ شهر اراک و مداحی و مولودی‌ خوانی حاج سید محمد هادی طیبی برگزار می‌شود.


حجت الاسلام حسینخانی در بخش دیگری از سخنانش از مراسم حرکت کاروان «ولادت عشق» خبر داد و گفت: کاروان «ولادت عشق» با حضور خدام افتخاری آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) و آمنه خاتون (س) و امامزاده محمد عابد(ع) به حرکت در می آید.


وی خاطر نشان کرد: حرکت این کاروان رأس ساعت 15 عصر از مسجد سیدها آغاز شده و با حرکت در مسیرهای خیابان امام خمینی(ره)، میدان شورا، خیابان مخابرات، میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی در نهایت به آستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) خاتمه می‌یابد.


مدیریت آستان حرم مطهر امام زاده محمد عابد(ع) مشهد میقان تصریح کرد: مراسم تجلیل از این امامزادگان مقدس نیز با سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 177282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha