معاینه رایگان بیماران در روزهای تاسوعا و عاشورا

مسئول درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا از معاینه رایگان بیماران و مراجعه کنندگان به درمانگاه سیدالشهدا(ع) در روزهای نهم و دهم محرم توسط پزشکان عمومی و متخصص این درمانگاه خبر داد.

محمد خامه یار، مسئول درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم گفت: ۲۵ سال است که پزشکان عمومی و متخصص این درمانگاه در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی بیماران را رایگان معاینه می کنند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار این سال ها، هرسال در این دو روز حدود چهار هزار نفر مراجعه کننده از ساعت هشت صبح تا هشت شب برای معالجه به این درمانگاه مراجعه می کنند و بدون دریافت هزینه معاینه می شوند.

مسئول درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا(س) گفت: در حال حاضر ۸۰ پزشک دارای تخصص های متعدد و عمومی در این درمانگاه مشغول به خدمت رسانی هستند و با توجه به فعالیت کمتر بیمارستان ها و مطب دیگر پزشکان در روزهای عاشورا و تاسوعا با حضور در درمانگاه به خدمات رسانی به بیماران می پردازند.

وی افزود: در کنار این اقدام خداپسندانه در برخی موارد نیز هزینه داروی بیماران نیازمند در این دو روز دریافت نمی شود.

خامه یار در ادامه با اشاره به فعالیت بسیجیان و رزمندگان به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس در فعالیت های خداپسندانه صورت گرفته در این درمانگاه گفت: درمانگاه سیدالشهدا در خیابان نوزده دی مقابل بیمارستان کامکار در دبیرستان دین و دانش مستقر شده است.

کد خبر 1773011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha