پیاده روی اربعین حسینی ویژه دختران بالای ۱۸ سال استان مرکزی

رضایی از برگزاری پیاده روی گروه فرهنگی جهادی خیمه ویژه دختران بالای ۱۸ سال استان مرکزی با عنوان "در مدار عشق" خبر داد.

نگار رضایی، مسئول گروه فرهنگی خیمه، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، از برگزاری پیاده روی اربعین حسینی توسط گروه فرهنگی جهادی خیمه ویژه دختران بالای ۱۸ سال خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: تاریخ حرکت این کاروان ۲۵ مرداد ماه و تاریخ برگشت نیز ۱ شهریور ماه است.

وی اضافه کرد: محل حرکت از اراک به سمت مرز و برگشت ایران نیز در شهر اراک می‌باشد، دوستانی که در شهرهای دیگر ساکن هستند به این مورد توجه داشته و خود را برای ساعت حرکت به شهر اراک و محل حرکت برسانند.

رضایی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این اردو و ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر فقط در ایتا به شماره۰۹۳۶۳۵۱۸۴۵۳ @adminkheymeh پیام دهند.

پیاده روی اربعین حسینی ویژه دختران بالای ۱۸ سال استان مرکزی

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا ۱۰ مرداد است، اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این اردو بدلیل شرایط ویژه اربعین، ثبت نام خود را به روزهای آخر موکل نفرمایند.

مسئول گروه فرهنگی خیمه با اشاره به اینکه این گروه فرهنگی مذهبی با شماره ثبت جهادی ۴۰۲۸۹۳۸۱۱۲۰۰۱ به ثبت رسیده است، گفت: مخاطب این مجموعه عموم دختران هستند و با هدف هویت بخشی فرهنگی، اجتماعی و معنوی، افزایش امید و انگیزه با در نظر گرفتن زیست بوم تشکیل شده است.
وی با اشاره به نامگذاری این مجموعه با عنوان خیمه، اظهار داشت: دختران جوان ادامه دهنده مسیر حضرت زینب (س) هستن و علم خیمه آن حضرت توسط دختران خوش گل  ایران اسلامی زمین نخواهد ماند.

رضایی حوزه فعالیت مجموعه خیمه را فرهنگی، اجتماعی؛ پژوهشی و هنری دانست و اظهار داشت: نقش آفرینی در راستای کارآفرینی و افزایش کیفیت مهارتهای کارآفرینان جوان، هیئت، همایش و گردهمایی، تفریح، اردو، ورزش، خیریه، افزایش مهارت های ضروری یک بانوی توانمند از مواردی است که به آن ها پرداخته خواهد شد.
این بانوی فعال فرهنگی، ادامه داد: در حوزه پژوهشی، ایجاد میز پژوهش خیمه جهت ورود به پژوهش در حوزه‌ بانوان با رویکرد بومی و همچنین ورود به حوزه مسائل مرتبط به هویت و انگیزه آفرین و در بخش هنری با رویکرد استعدادیابی، افزایش کیفیت مهارت و نقش آفرینی در مسیر درست و زمان مناسب وارد عمل شده ایم.

کد خبر 1774169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha