آیین بهره برداری از ساختمان جدید فیلمخانه ملی ایران برگزار شد

آیین بهره برداری از ساختمان جدید فیلم خانه ملی ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، خزاعی رئیس سازمان سینمایی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ۴ مرداد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیین بهره برداری از ساختمان جدید فیلم خانه ملی ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، خزاعی رئیس سازمان سینمایی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه پنج شنبه (۴ مرداد) برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهمترین هدف تاسیس و توسعه فیلمخانه ملی ایران، گردآوری، حفظ و عرضه انواع آثار و اسناد کاغذی، تصویری و شنیداری و محصولات سینمایی به عنوان جزئی از میراث فرهنگی کشور است، که در زمره گنجینه هویت و فرهنگ ملی به شمار می‌آید.

در همین راستا، توسعه و تجهیز فیلمخانه ملی ایران به عنوان یکی از اولویت‌های سینمایی دولت سیزدهم مورد توجه و اهتمام جدی قرار گرفته و این گنجینه سینمای ایران طی سه‌ساله اخیر در عرصه‌های زیرساخت، فناوری، تجهیزات و به‌روزرسانی تولیدات و محصولات سینمایی توسعه و ارتقا پیدا کرده است.

گفتنی است، فاز اول ساختمان فیلمخانه مهرماه سال ۱۳۹۷ در دولت دوازدهم به بهره‌برداری رسیده بود.

کد خبر 1774269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha