دوره های آموزشی مهدی در استان مرکزی برگزار می شود

مشایخی از اجرای دوره های آموزشی فرهنگی و هنری در طرح اوقات فراغت تابستان توسط بنیاد فرهنگی مهدی موعود خبر داد.

مصطفی مشایخی، ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ و معارف مهدوی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: نسل جوان باید بیش از پیش با این فرهنگ متعالی آشنا و آن را در کار و زندگی خود بکارگیرند.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مرکزی با اشاره به برنامه های اوقات فراغت تابستان بنیاد مهدی موعود(عج) استان مرکزی، افزود: این دوره ها در سه بخش، مهدوی، هنری و تربیتی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه دوره های مهدوی در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می شود، ادامه داد: در این دوره شرکت کنندگان پرده خوانی، تابستان مهدوی با طعم مهارت آموزی، آشنایی با جریان های انحرافی و دوره آموزشی معارف مهدویت را فرا می گیرند.

این مقام مسئول همچنین به اجرای دوره های هنری اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش خوشنویسی، آموزش نقاشی و هنرهای تجسمی، آموزش مجریان دختر و پسر دانش آموز و آموزش بازیگری و تئاتر از جمله برنامه های این دوره است.


مشایخی دوره تربیتی را نیز شامل آموزش سواد رسانه آشنایی با علوم قرآنی و آشنایی با اخلاق و تربیت اسلامی دانست و اظهار داشت: این دوره های آموزشی از اولیل مرداد ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب، بنیاد فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) برگزار می شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان مرکزی اضافه کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با درگاه @mraha9831 09186286390 ارتباط برقرار نمایید.

کد خبر 1774456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha