آمادگی موکب انصارالحسین(ع) نکا برای خدمت‌رسانی در اربعین

پورقربان از آمادگی کامل موکب برای خدمت رسانی به زائرین اربعین در کربلای معلی خبر داد و گفت: همچون سال‌های گذشته با همه توان‌پای کار اربعین و میزبانی از زائران هستیم.

نقی پورقربان_ مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: موکب انصارالحسین(ع) نکا با همه توان‌پای کار اربعین و خدمات رسانی است و برنامه ریزی های لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد مرکزی (مردمی) موکب انصار الحسین(ع) شهرستان نکا برگزار شد، از آماده باش بودن تمامی خادمین موکب جهت ماموریت اربعین امسال خبر داد و افزود: تمهیدات برنامه ریزی ماموریت اربعین سال ۱۴۰۳ اندیشیده شده است.

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا از آمادگی کامل موکب برای خدمت رسانی به زائرین اربعین در کربلای معلی خبر داد و یادآورشد: همچون سال های گذشته با همه توان‌پای کار اربعین و میزبانی از زائران هستیم.

پورقربان‌گفت: موکب شهرستان نکا از ۲۵ مرداد الی ۵ شهریور ۱۴۰۳ آماده پذیرایی از زائرین شهرستان نکا در کربلای معلی است.

وی افزود: از همه همشهریان عزیز درخواست کرد که در موعد مقرر برای سفر اربعین اقدام کنند و زودتر از موعد مقرر جهت پذیرش و خدمت رسانی به موکب مراجعه نکنند.

مسوول موکب انصارالحسین نکا یادآور شد: زائران عزیز زمان مسافرت و زیارت اربعین را برابر زمان اعلام شده مدیریت کنند تاوخدمات رسانی مناسب و مطلوب به زائران حسینی در اربعین ارائه شود.

به گزارش شبستان، آغاز ارسال ملزومات مواکب اربعین حسینی از ۵ مرداد همزمان با ۲۰ محرم اعلام شد.

برهمین‌اساس، کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ موکب‌ها باید اطلاعات و مشخصات کامل اقلام و خودرو را در سامانه موکب‌داران به نشانی ( mokeb.atabat.org ) ثبت و پس از دریافت شناسه رهگیری براساس تاریخ ثبت شده به مرز تعیین شده مراجعه کنند.  

در این اطلاعیه از رانندگان کامیون‌ها و همراهان خواسته شده است گذرنامه با دست‌کم ۶ ماه اعتبار همراه داشته باشند.

برای اربعین امسال ۳ مرز مهران، شلمچه و خسروی برای خروج ملزومات مواکب در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1774493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha