حزب الله لبنان، شهادت «فواد شکر» را تایید کرد

حزب الله لبنان، شهادت «فواد شکر» فرمانده ارشد این جنبش را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، روابط رسانه ای حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: اعلام کرد: حزب الله رهبر بزرگ جهادی، برادر عزیز فواد شُکر( حاج محسن) شهید بزرگ را در مسیر قدس از دست داد.

حزب الله لبنان اعلام کرد: مقاومت ما او را به عنوان نماد تعهد قاطع و عزم راسخ خود برای ادامه جهاد تا آزادی این سرزمین، مقدسات و بشریت از بی عدالتی و وحشیگری این رژیم غاصب، جنایتکار و قاتل معرفی می کند. او نمادی از شخصیت‌های بزرگ در ساخت پیروزی‌ها، قدرت حزب الله و از سردمداران میدان‌های حزب الله که تا آخرین نفش جهاد را ترک نکردند.

در این بیانیه آمده است: راه شهید مملو از ایمان به خدا، عهد و پیمان با خدا، اخلاص در این ایمان و عهد، جهاد خستگی ناپذیر و  انتظار طولانی برای دیدار خداوند متعال و عزیزانی است که برای دیدار با خداوند سبقت گرفتند. خداوند متعال به بنده مجاهد، راستگو، وفادار و عاشق خود، مدال رفیع شهادت را عطا فرمود و این دیدار ابدی را در جوار رضای خداوند نصیب وی نمود.

در ادامه این بیانیه آمده است: همانگونه که حضور مستقیم او در زندگی با ما نیرویی ممتاز برای مقاومت بود، شهادت عظیم او نیز انگیزه ای قوی برای همرزمان مجاهدش خواهد بود تا با استواری و شجاعت در حفظ دستاوردها، پیروزی ها و توانمندی ها ورسیدن به اهداف و امیدهایی که این رهبر بزرگ آرزوی آن را داشت، پیش بروند.

 در ادامه این بیانیه آمده است: شهادت او در ایام شهادت امام حسین (علیه السلام) است، او عاشق حسین علیه السلام بود تا عزم و اراده ما را در نفی ذلت و تقبیح ظلم افزایش دهد و با دست خود ذلیل نشویم .

این ضایعه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به همه مجاهدان و مبارزان مقاومت در همه عرصه ها تسلیت و تبریک عرض می نماییم و به هواداران مخلص و وفادار مقاومت شهادت این رهبر بزرگ جهادی را می کنیم و از خداوند متعال برای خانواده اش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم تشییع شهید فواد شکر که فردا ساعت ۱۵:۰۰ از مجمع سیدالشهدا در ضاحیه بیروت برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد. 

کد خبر 1775204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha