پیام تسلیت گروه‌های مقاومت فلسطین در پی شهادت «فواد شکر»

جنبش ها و گروه های مختلف فلسطینی اعم از جنبش حماس، جهاد اسلامی، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و جنبش مجاهدین فلسطین، شهادت «فواد شکر» را به سید حسن نصرالله و مردم لبنان تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، گردان های شهید عزالدین قسام، شهادت  رهبر بزرگ جهاد مقاومت اسلامی لبنان «فؤادعلی شکر» (آقای محسن) که عصر روز سه شنبه درعملیات ترور خائنانه صهیونیست ها در حومه جنوبی بیروت به شهادت رسید، تسلیت گفتند.

گردان عز الدین قسام از نقش محوری شهید (سید محسن) در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنها در جریان نبرد طوفان الاقصی و نقش بزرگ وی در ساختن جبهه مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست طی سالیان متمادی قدردانی کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) شهادت سردار بزرگ جهاد فؤادعلی شکر (حاج محسن) را به برادران حزب الله و مقاومت اسلامی در لبنان تسلیت گفت.

حماس گفت: «فواد علی شکر، رهبر بزرگ جهادی، به عنوان شهید، مجاهد، فداکار، در شرافتمندانه ترین و بزرگترین نبردها، در راه بیت المقدس و راه رهایی، در نبرد پر برکت طوفان الاقصی حضور داشت و جان خود را در راه مقاومت فدا کرد.

جنبش حماس اظهار کرد: شهید فواد شکر نقش مهمی در ساخت و تقویت جبهه مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست و حمایت و کمک به مردم و مقاومت ما در جریان نبرد طوفان الاقصی داشت.

جنبش حماس ضمن محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی که ناقض حاکمیت و امنیت کشورهای منطقه است، تاکید کرد: اقدامات خائنانه صهیونیست‌ها در منصرف کردن نیروهای مقاومت از ادامه حمایت و کمک به مظلوم فلسطین ناکام خواهد ماند. مردم به نبرد خود برای آزادی و شکست اشغالگری از سرزمین فلسطین، بیت المقدس و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی ادامه خواهند داد.

جنبش جهاد اسلامی نیز شهادت فوادعلی شکر را به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، کادر و حامیان این حزب و خانواده معظم شهدا تسلیت و تبریک گفتند.

جهاد اسلامی گفت: ما اطمینان کامل داریم که لبنان و مقاومت قادر به مهار و بازدارندگی دشمن هستند و ترور رهبران مقاومت، استواری آنان را در همه عرصه‌ها تقویت می‌کند. ما تاکید می کنیم که در مقابل هرگونه تجاوز صهیونیستی در کنار لبنان و مردم آن خواهیم بود.

جنبش جهاد اسلامی ضمن تسلیت به ملت برادر لبنان و خانواده شهدا و شفای عاجل برای مجروحان، از خداوند متعال خواست تا لبنان، مردم، سرزمین و مقاومت آن را حفظ کند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین با افتخارشهادت فواد شکر، رهبر ارشد حزب الله را که در اثر ترور ناجوانمردانه صهیونیست‌ها درحومه جنوبی به شهادت رسید، تبرک و تسلیت گفت.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شهادت این سردار را به  دبیرکل حزب الله، تمامی مردم لبنان و خانواده و بستگان این شهید تلسلیت گفت و افزود: این خون پاک هدر نخواهد رفت. این ترورها تنها باعث افزایش قدرت حزب الله و جناح های مقاومت می‌شود.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین گفت: شهادت این رهبر بزرگ که عمر خود را به عنوان یک رزمنده سرسخت مقاومت برای لبنان، فلسطین و مسائل ملت سپری کرد و در جنگ طوفان الاقصی عمدتاً در از بین بردن دشمن نقش داشت، ضایعه‌ای بزرگ برای لبنان، محور مقاومت، ملت فلسطین و نیروهای مقاومت فلسطین است و بر همبستگی کامل خود با مقاومت اسلامی تاکید کرده و گفتند که در یک سنگر و یکپارچه در مقابله با دشمن صهیونیستی قرار دارند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین تاکید کرد: سیاست ترور رهبران مقاومت در لبنان، فلسطین و در هر منطقه رویارویی شکست خورده است و بیانگر وضعیت ورشکستگی و ناتوانی دشمن در دستیابی به یک دستاورد میدانی است. توانایی حملات مقاومتی در جبهه‌های مختلف دشمن صهیونیستی را در همه سطوح خسته کرده است و همین امر نشان دهنده دخالت مستقیم آمریکا در عملیات‌های ترور است و چراغ سبز آمریکا برای انجام این عملیات‌های بزدلانه برای دشمن صهیونیستی وجود دارد.

جبهه مردمی از عموم مردم و آزادگان جهان خواست تا گرد مقاومت جمع شوند و صدای همبستگی خود را با ملت های ستمدیده و مقاومت دلاورانه در برابر این دشمن جنایتکار بلند کرده و قیام کنند.

همچنین جبهه مردمی تاکید کرد: خون سردار شهید آقا محسن، سردار شهید اسماعیل هنیه و همه شهدا شعله مقاومت و عزم مقاومت را برای تشدید ضربات به دشمن ناجوانمرد صهیونیستی زیاد می‌کند.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز شهادت سردار فؤاد شکر «سید محسن» رهبر ارشد جهادی حزب الله لبنان را که در ترور ناجوانمردانه صهیونیست ها در حومه جنوبی بیروت به شهادت رسید، تسلیت گفت.

جنبش مجاهدین فلسطین ضمن تسلیت خود به برادران حزب الله لبنان و ملت برادر لبنان در عروج رهبر شهید گفت: دوران طولانی جهادی، فداکاری ها ایشان را به یاد می آوریم. ایشان نقش بسزایی در راهپیمایی مقاومت و مبارزه با دشمن صهیونیستی، به ویژه در نبردی که مجاهدین در لبنان در حمایت و پیروزی از مردم دلاور فلسطین در غزه به راه انداخته اند، داشت.

این جنبش تاکید کرد: سیاست ترورهای صهیونیستی ما را تضعیف نمی کند، اراده مقاومت را در هم نمی شکند و حیثیت دشمن صهیونیستی و بازدارندگی آن را باز نمی گرداند.

جنبش مجاهدین فلسطین گفت: جنایات ناجوانمردانه دشمن صهیونیستی و وضعیت جنون آمیزی  که در آن به سر می برد نشان دهنده وضعیت ناکامی و عجزی است که در مقابل ایستادگی و جهاد مقاومت ما و جبهه های دلاور پشتیبانی ما متحمل شده است.

این جنبش تاکید کرد: اطمینان کامل داریم که دشمن بزدل صهیونیستی به سزای جنایات مستمر خود در حق مردم و ملت ما خواهد رسید و این مجازات نیز جلوی جنایت را خواهد گرفت.

کد خبر 1775266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha