نصرالله خطاب به صهیونیست‌ها: کمی بخندید، زیرا بسیار زاری خواهید کرد

سید حسن نصرالله خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: کمی بخندید، زیرا خیلی گریه می کنید، شما نمی‌دانید از کدام خطوط قرمز عبور کردید. ما در همه جبهه های پشتیبانی وارد مرحله جدیدی شده ایم.دشمن باید منتظر انتقام مردم شریف در منطقه باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز( پنجشنبه ۱۱ مرداد) در سخنانی در مراسم تشییع شهید فواد شکر(حاج محسن) در مجمع سید الشهدا، شهادت فرمانده بزرگ و رئیس دفتر سیاسی حماس برادر عزیز اسماعیل هنیه  را به همه برادران عزیزمان در جبهه مقاومت و به ملت‌های عربی و اسلامی و هرمقاوم آزاده و شریفی که در این نبرد مشارکت دارند، به خصوص خانواده اسماعیل هنیه تسلیت گفت.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: هدف دشمن، ترور فرمانده بزرگ جهادی حاج محسن بود. به همین دلیل ساختمانی در حیاره حریک در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت هفت غیرنظامی و دهها زخمی منجر شد.

وی افزود: به خانواده های شهدا از دست دادن عزیزانشان و دریافت مدال شهادت را تسلیت و تبریک می گوییم، زیرا شریف ترین مرگ، کشته شدن در راه خداست.

نصرالله افزود: او به یک منطقه غیرنظامی حمله کرد و غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان را کشت و یکی از رهبران ارشد مقاومت را هدف قرار داد و ادعا کرد که این یک واکنش بوده است. این واکنش به آنچه در مجدل شمس رخ داد، نیست، بلکه این یک ادعا و فریب است و بخشی از جنگ و نبرد به شمار می‌آید.

دبیرکل حزب الله گفت: در حادثه مجدل شمس، یک موشک در شهرک سقوط کرد، ما با صدور بیانیه ای مسئولیت خود را رد کردیم. ما این شجاعت را داریم که اگر جایی را بمباران کنیم، حتی اگر اشتباهی هم باشد،مسئولیت آن را بر عهده می گیریم، ما در این زمینه سابقه داریم.

وی گفت: ما تحقیقات داخلی دقیقی انجام دادیم که از طریق آن تاکید کردیم ما مسئول اتفاقات مجدل شمس نیستیم و بسیاری ازتحلیل‌ها درباره موشک‌های رهگیری بود که دشمن سابقه شکست موشک‌های خود را دارد.

نصرالله تاکید کرد: دشمن به متهم کردن مقاومت در حادثه مجدل الشمس با هدف تبرئه خود و ایجاد اختلاف و فتنه بین جولان و فرقه دروزی و بین مقاومت سرعت داد تا به مهمترین دستاورد طوفان الاقصی اتحاد طایفه ای حمله کند.

وی افزود: مواضع آگاهانه از سوی رهبران فرقه دروزی در لبنان و جولان اشغالی سوریه صادر شد و موضع مردمی بیان شده در جولان به دفع اتهام ناعادلانه به مقاومت کمک کرد و من از مواضع رهبران محترم تشکر می کنم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: حمله نظامی اخیر به منطقه ضاحیه پاسخی به ادعای دشمن صهیونیستی به اتفاق مجدل شمس نیست، بلکه بخشی از جنگ و پاسخی به جبهه لبنان است که از مقاومت فلسطین پشتیبانی می کن

دبیرکل حزب الله گفت: ما بهای پشتیبانی خود از غزه و حمایت از مسئله فلسطین را می پردازیم همه ما در لبنان همکاری و کمک کردیم و جان خود را بر کف دست خود گذاشتیم و از هر بهایی که در این نبرد آشکار در همه جبهه ها بپردازیم، تعجب نخواهیم کرد. با اعتقاد به اخلاقی بودن و برحق بودن و اهمیت این نبرد، وارد آن شدیم.

سید نصرالله گفت: دشمن تصور می کند شهید هنیه در خاک ایران کشته می شود و شما سکوت می کنید؟ سخنرانی امام خامنه‌ای در شهادت فرمانده هنیه  محکم تر از سخنرانی شان در زمان حمله به کنسولگری در دمشق بود، زیرا نه تنها به حاکمیت آنها حمله شد، بلکه به امنیت و حیثیت ملی‌شان خدشه وارد شد.  اسرائیلی‌ها باید بدانند که ایرانی‌ها براین باورند که بعد از ترور اسماعیل هنیه مهمان آنها بود و شرافت آنها لطمه خورده است.

دبیرکل حزب الله خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: کمی بخندید، خیلی گریه می کنید، زیرانمی دانید از کدام خطوط قرمز عبور کردید و به کجا می روید و کجا رفتید.

وی تاکید کرد: ما در همه جبهه های پشتیبانی وارد مرحله جدیدی شده ایم. تشدید آن به واکنش‌های دشمن بستگی دارد. دشمن باید منتظر انتقام مردم شریف در منطقه باشد.

نصرالله خاطر نشان کرد: ترور رهبران تاثیری بر مقاومت ندارد و تجربه نشان می‌دهد که مقاومت در حال رشد، تقویت و بالندگی است.

دبیرکل حزب الله گفت: شهادت فؤاد فکر قلب ما را به درد آورد، اما این امر بر عزم و اراده ما تأثیر نمی گذارد بلکه پایداری و اراده ما افزایش خواهد یافت و باعث می شود نسبت به انتخاب مان متعهد تر باشیم.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: فؤاد شکر در ایجاد توانمندی و کادرسازی که از مهم‌ترین دستاوردهای مقاومت به شمار می رود، اشراف و نظارت داشت. او فرمانده گروهی بود که در اوایل دهه 1990 برای حمایت از مسلمانان به بوسنی رفت.

وی تاکید کرد: وقتی یکی از رهبران ما شهید می‌شود، می‌شتابیم تا جای خود را با شاگردان این رهبربرای کامل کردن مسیرش  پر کنیم .حاج محسن در یکی از جلسات، با وجود صلابت زبانزدش، وقتی از شهدا صحبت می کرد، آرزوی شهادت داشت که آرزوی رهبران ماست.

دبیرکل حزب الله افزود: تنها راه حل توقف حمله به غزه است. صحنه سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا در میان دست زدن اعضای آن، بزرگ‌ترین صحنه نفاق در جهان است.

کد خبر 1775306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha