در انتظار مرگ!

درحالی که مقامات صهیونیستی از ترور رهبران مقاومت اظهار شادی می‌کنند نگرانی و ترس بر اسرائیلی‌ها در سرزمین‌های اشغالی سایه افکنده است و در انتظار مواجه با انتقام سخت محور مقاومت هستند.

خبرگزاری شبستان، گروه بین الملل: سایه شوم مرگ درحالی بر تل آویو سایه افکنده است که مقامات صهیونیستی به ویژه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواهند این گونه تصور کنند که ترور رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و حزب الله لبنان؛ اسماعیل هنیه و فؤاد شُکر یک پیروزی بزرگ برای این رژیم بوده است.

درحالی که حال و هوای اسرائیلی‌ها در سرزمین‌های اشغالی و آماده باش نظامیان و به پناهگاه رفتن شهرک نشینان بخش شمالی و سکوت دلهره آور حاکم بر تل آویو حکایت از مسئله دیگر دارد و آن انتظاراسرائیلی‌ها برای مواجه شدن با یک انتقام سخت است.

 مقامات صهیونیستی و حتی آمریکایی برای ایجاد آرامش در سرزمین‌های اشغالی به پیش بینی درباره وقوع حمله ایران و حزب الله دست زدند؛ این پیش گویی‌ها و دست پیش گرفتن‌ها تنها حاکی از نگرانی و ترس مقامات صهیونیستی و متحدش آمریکا دارد.

آنها می خواهند درحال حاضر به هر کاری دست بزنند تا بگویند ما از بازی ایران و محور مقاومت آگاه هستیم و حتی زمان آن را حدس می‌زنیم، اما تمامی این رفتارها نشان از یک ترس بزرگ دارد.

مقامات اسرائیلی با وجود ترور اسماعیل هنیه از رهبران حماس، دوباره برای مذاکرات با فلسطین وارد عمل شدند که انگار اتفاقی رخ نداده است، اما برخی از مقامات این رژیم این اقدام را مضحک و حتی بی فایده می دانند، زیرا یک طرف مذاکره کننده، یکی از مقامات ارشد طرف دیگر را ترور کرده است و دیگر اعتمادی برای این مذاکرات وجود ندارد.

 اگر این مذاکرات به درستی در مسیر خود حرکت می کرد و در آستانه رسیدن به موفقیت بود، چرا نتانیاهو با ترور«هنیه» مرگ مذاکرات را اعلام می‌کند. آیا تبادل گروگان‌های اسرائیلی برای او ارزشی نداشته است؟

این اقدام وحشیانه نتانیاهو نشان می دهد که او تنها برای موقعیت خود احساس نگرانی می‌کند و حتی ارزشی برای اسرائیلی‌ها نیز قائل نیست، چرا که می خواهد از این مسیر از محاکمه ای که در انتظارش است، فرار کند و همچنین شکست قطعی‌اش در نوار غزه را که بیش از ۱۰ ماه به طول انجامیده و هزینه سنگینی روی دست این رژیم گذاشته است، در سایه ترور رهبران حزب الله و حماس بپوشاند.

شاید امروز تنها نتانیاهو و تنی چند از مقامات رژیم صهیونیستی از این ترورها که می توانند بر شکست خود در غزه سرپوش بگذارند، راضی باشند، اما باقی ساکنان در ترس و نگرانی نسبت به واکنش سخت ایران و حزب الله و محور مقاومت به سرمی برند و شاید در انتظار مرگ خود هستند .

وضعیت آماده باش در اسرائیل و نگرانی از پاسخ محور مقاومت مسایل را متفاوت و پیچیده کرده است و زمان برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی به کندی می گذرد. به خصوص که احتمال می‌رود که محور مقاومت (حزب الله، انصارالله، سوریه، ایران و عراق) این بار در کنار یکدیگر پاسخی قاطع به رژیم صهیونیستی بدهد و این زمان دور نخواهد بود.

 شاید منتظر گذاشتن دشمن بهتر از جواب سریع باشد.این که زمان و نحوه انتقام سخت برای این رژیم مشخص نیست و برای آگاهی از آن دست و پا می زند، چیزی شبیه «مرگ» است.

کد خبر 1775703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha